Babynest

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Hvor lenge bruker de denne? Har lest de bare bør bruke dem de 3 første mnd?

Det har jeg ikke tenkt på :) vill nok bruke det til han hat vokst ut av det :) å da vil jeg nok kjøpe en sånn slange han kan bruke i stedet.

Men hvor hat du hørt 3 mnd? Aldri hørt det før selv :/ hat bare sett folk har brukt de lenge

Bruker det til det er for lite :) men kan godt se for meg at det begynner bli lite ved 3 mnd ja, jeg har brukt Stoff&Stil sitt mønster og hodet skal ikke være veldig stort før man må vurdere sjansen for at barnet får hodet for tett inntil veggene. Antar at andre babyreder er større enn dette :)

Bruker det til det er for lite :) men kan godt se for meg at det begynner bli lite ved 3 mnd ja, jeg har brukt Stoff&Stil sitt mønster og hodet skal ikke være veldig stort før man må vurdere sjansen for at barnet får hodet for tett inntil veggene. Antar at andre babyreder er større enn dette :)
Svigerinna mi og har brukt det, og hun sier hennes er mye mindre enn mitt.

Jeg bruker også stoff og stil sin. Er liten oppe ved hodet så ser for meg at det ikke blir brukt så lenge. Han blir 5 uker i morgen.

Ja det går jo:) jeg bestilte min, er ikke helt dreven på symaskina enda:p
Jegljenner det klør i syfingrene, men baby vil det annerledes, hehe. Nå er det mating og bleieskift ;)
Du får prøve deg på et babynest, det er svært enkelt og et flott nybegynnerprosjekt :D

Vi brukte det til jenta vår var ca 7mnd:) åpnet den bare nederst når hun ble lengre, hun elsket å sove i den:) hadde den også med på flyet til Thailand når hun var 9-10mnd, gull verdt!:)

Bruker det til det blir for lite, tenker jeg. Har sett sider hvor de lager dem større for å passe litt større babisser, så rart om det er stopp etter 3 mnd :/

Jegljenner det klør i syfingrene, men baby vil det annerledes, hehe. Nå er det mating og bleieskift ;)
Du får prøve deg på et babynest, det er svært enkelt og et flott nybegynnerprosjekt :D
Ja er ikke tiden for slike prosjekter:P
Åå er det? Tenkte det var dritvanskelig jeg:P har nettopp fått symaskin så eneste jeg har fått sydd er en rispose jeg brukte mye i slutten av graviditeten:p

Ja er ikke tiden for slike prosjekter:p
Åå er det? Tenkte det var dritvanskelig jeg:p har nettopp fått symaskin så eneste jeg har fått sydd er en rispose jeg brukte mye i slutten av graviditeten:p
Det som er vanskelig er å sy på skråbånd på slutten synes jeg :p for nestet er da stappet. Men ellers veldig overkommelig :) tar litt tid da. Men som du sier er det ikke førstepri for tida :D

Risposer skal visst være fine å leke med og klemme på for babyer skal de ikke? :D

Det som er vanskelig er å sy på skråbånd på slutten synes jeg :p for nestet er da stappet. Men ellers veldig overkommelig :) tar litt tid da. Men som du sier er det ikke førstepri for tida :D

Risposer skal visst være fine å leke med og klemme på for babyer skal de ikke? :D
Kanskje det:D denne stoler jeg ikke på at tåler allverden, for jeg klipte opp et gammelt dynetrekk som var rimelig slitent:P orker ikke ris overalt:D hehe

Bruker det hele tiden så bruker det vel til hun vokser ut av det.. Hun har ikke sånn veldig mye å gå på. Så det er kanskje litt lite.

Håper på å få brukt det en måned eller to til, men blir nok fort lite.

Damen til søsken barnet mitt sydde nest som barselgave til meg. Eg tror det er mindre en hva som er normalt da. Hun sa ihvertfall at baby burde ikke ligge i nest mer en 3 mnd. Skjønte ikke koffor det skulle være noe fare, men ser ut som min lille dame kjem til å vokse fort ut av den ;)

Blir å bruke det så lenge det passer, men brukes kun under oppsyn :-) leste en skummel artikkel på klikk.no, så har han ikke i nestet når jeg sover selv.

Blir å bruke det så lenge det passer, men brukes kun under oppsyn :-) leste en skummel artikkel på klikk.no, så har han ikke i nestet når jeg sover selv.
Trodde den skulle være mer sikker en uten

Back
Topp