Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigerinna mi og har brukt det, og hun sier hennes er mye mindre enn mitt.Bruker det til det er for litemen kan godt se for meg at det begynner bli lite ved 3 mnd ja, jeg har brukt Stoff&Stil sitt mønster og hodet skal ikke være veldig stort før man må vurdere sjansen for at barnet får hodet for tett inntil veggene. Antar at andre babyreder er større enn dette
![]()
Jepp. Kan jo i verste fall sy et større etSvigerinna mi og har brukt det, og hun sier hennes er mye mindre enn mitt.
Ja det går joJepp. Kan jo i verste fall sy et større eter nok endel forskjeller på babyredene.
Jegljenner det klør i syfingrene, men baby vil det annerledes, hehe. Nå er det mating og bleieskiftJa det går jojeg bestilte min, er ikke helt dreven på symaskina enda
![]()
Ja er ikke tiden for slike prosjekterJegljenner det klør i syfingrene, men baby vil det annerledes, hehe. Nå er det mating og bleieskift![]()
Du får prøve deg på et babynest, det er svært enkelt og et flott nybegynnerprosjekt![]()
Det som er vanskelig er å sy på skråbånd på slutten synes jegJa er ikke tiden for slike prosjekter
Åå er det? Tenkte det var dritvanskelig jeghar nettopp fått symaskin så eneste jeg har fått sydd er en rispose jeg brukte mye i slutten av graviditeten
![]()
Kanskje detDet som er vanskelig er å sy på skråbånd på slutten synes jegfor nestet er da stappet. Men ellers veldig overkommelig
tar litt tid da. Men som du sier er det ikke førstepri for tida
![]()
Risposer skal visst være fine å leke med og klemme på for babyer skal de ikke?![]()
Trodde den skulle være mer sikker en utenBlir å bruke det så lenge det passer, men brukes kun under oppsynleste en skummel artikkel på klikk.no, så har han ikke i nestet når jeg sover selv.