Babynest

prippen

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberfruene 2018
Vet jeg er i seneste laget med tanke på bestilling, men har endelig bestemt meg for at jeg vil ha et babynest. Har termin 26.november, så har et lite håp om at jeg kan få tak i et, evt ikke så lenge etter lillemor kommer :)

Dere som har kjøpt babynest, hvor har dere bestilt, og er dere fornøyde?

Har kjøpt sengeorm, frå lokale her. Veit dei syr fine babynest, på kort tid. Så det er nok fult mulig å få tak i relativt raskt. Mange sider på facebook som sel. Her skal tanta sy, gleda meg til å bruke den <3

Jeg bestilte på www.lilleverden.no og er kjempefornøyd!!! :) De har også Facebook og Instagram hvis du vil se flere bilder osv..

Mamma lagde til oss. Hun hadde aldri gjort det før men fikk mal på Stoff&Stil - å ønsket mønster av meg :D

Det kom forresten på 300,- i stoff å bånd - billig å ikke minst veldig bra resultat

Er sikker på at du rekker det, vet at flere har bestilt og fått på 1-2 uker av forskjellige som syr og selger selv :) Vi fikk låne vår av et vennepar, så har ikke tips til akkurat hvor du bør bestille.

Takk for svar alle sammen! :D Jeg skal sjekke ut tipsene :)

Babykonsept.no. Hun har også facebookside:).

På facebook har du bla. Hjertenest og Ninas Babynest. Jeg kjøpte fra Hjertenest. Veldig fint, serviceinnstilt og leverte som avtalt! Ble litt dyrt da, kom på 900,- med frakt..

Har ei venninne som syr på bestilling, søk opp Handmade by ubeleilig på FB. Tar 500,- tror jeg. Rask og flink!

Bestilt fra Sebbiesverden.No kjempefornøyd og rask levering

Svigermor og jeg sydde babynest i helga som var:)
b44f3a4a29e82f11b4466453aeb55f9f

Vet jeg er i seneste laget med tanke på bestilling, men har endelig bestemt meg for at jeg vil ha et babynest. Har termin 26.november, så har et lite håp om at jeg kan få tak i et, evt ikke så lenge etter lillemor kommer :)

Dere som har kjøpt babynest, hvor har dere bestilt, og er dere fornøyde?
Kjøpte/valgte stoff, bånd og mønster på "stoff og stil", og mormor sydde :-)

Vedlegg

• 1444271782619.jpg
    1444271782619.jpg
    68,1 KB · Visninger: 32
Back
Topp