Babynest

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Jeg trodde babynestet nesten var noe jeg kom til å bruke hele tiden. Men det ligger i vogga han bruker på dagen og ellers bruker vi det ikke.
Har ikke hatt behov for det i sprinkelsengen og gidder ikke flytte det i sofan når han ligger på den.

Hvor mye hvor blir deres brukt?

Jeg trodde babynestet nesten var noe jeg kom til å bruke hele tiden. Men det ligger i vogga han bruker på dagen og ellers bruker vi det ikke.
Har ikke hatt behov for det i sprinkelsengen og gidder ikke flytte det i sofan når han ligger på den.

De første ukene ble det svært lite brukt. Kun på sykehuset faktisk der vi ble en uke. Hun nekta å ligge andre steder enn på oss. Tenkte da at det var bortkasta penger. Men nå bruker vi det hele dagen. I vogna, i sofaen når hun sover lur, i senga si og i senga vår om hun sover der. :)

Nå ligger det fast i sprinkelsenga. Flytter det over i vår seng de nettene hun har behov for å ligge nært meg. Håper det blir mer brukt etterhvert;)

Frøkna vår er 4uker i mårra å vårt babynest har blitt mye brukt helt fra vi kom fra sykehuset.
På dagen er det i sofaen, har ikke vugge eller noe annet i stua så hun ligger der på dagtid å sover om hun ikke ligger ute i vogna å sover.
Om hun sover i det når jeg legger meg så bærer jeg hele redet med henne oppi inn på soverommet vårt, å legger i vugga hennes :) så sover hun jo i redet som er oppi vugga om natta :) så vårt blir mye brukt :)

Vi bruker den bare på sofaen når han skal sove på dagen. Vi har ikke skrudd opp sprinkelsenga enda, fordi vi mener at han foretrekker å sove i vogna fordi den ikke er så 'åpen' og stor. Det er ikke plass til nesten i vogna, men vi skal prøve den i senga når vi har skrudd den opp.

Vi har brukt det masse, på dagtid ligger han og sover i det i lekegrinda i stua, om natta ligger han i det mellom oss eller i sprinkelsenga ved siden av. Han sover veldig godt der, føles nok trygt og godt!

Back
Topp