Takk for svar! Ja, jeg har faktisk sendt litt e-poster frem og tilbake med henne for jeg prøver forsatt å bestemme meg for nest/selger, hehe. Veldig hyggelig dame! Og det var veldig fint![]()
Ja vanskelig å bestemme seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Ja, jeg har faktisk sendt litt e-poster frem og tilbake med henne for jeg prøver forsatt å bestemme meg for nest/selger, hehe. Veldig hyggelig dame! Og det var veldig fint![]()
Har du snakket med henne og hørt når hun kan levere? For jeg bestilte i august,og da kunne jeg ikke få det før i slutten av oktober/begynnelsen av november. Er visst populærtJeg kommer til å bestille fra Neris Babyreder. Må bare bestemme meg for hvilket jeg liker aller best.![]()
Ja har avklart det akkurat nå.Har du snakket med henne og hørt når hun kan levere? For jeg bestilte i august,og da kunne jeg ikke få det før i slutten av oktober/begynnelsen av november. Er visst populært![]()
Så bra!Ja har avklart det akkurat nå.Får det midten eller slutten av november. Terminen i midten av desember så det skal gå fint.
![]()
Jeg bestilte fra handmade by ubeleilig. Koster bare 500. Ferdig på tre dager.