Babynest

Takk for svar! Ja, jeg har faktisk sendt litt e-poster frem og tilbake med henne for jeg prøver forsatt å bestemme meg for nest/selger, hehe. Veldig hyggelig dame! Og det var veldig fint :happy:

Ja vanskelig å bestemme seg :) vil tro det kommer i posten tirsdag/onsdag, kan oppdatere her hvordan inntrykket mitt er når jeg har mottatt det. På bilde ser det verfall nydelig ut ja :)
 
Her har svigermor kjøpt "råvarene" og ei venninne av henne driver å syr til oss nå :) Det er gubben som har godkjent fargene, så jeg gleder meg til å se :)
 
Jeg kommer til å bestille fra Neris Babyreder. Må bare bestemme meg for hvilket jeg liker aller best. :)
 
Jeg kommer til å bestille fra Neris Babyreder. Må bare bestemme meg for hvilket jeg liker aller best. :)
Har du snakket med henne og hørt når hun kan levere? For jeg bestilte i august,og da kunne jeg ikke få det før i slutten av oktober/begynnelsen av november. Er visst populært:)
 
Har du snakket med henne og hørt når hun kan levere? For jeg bestilte i august,og da kunne jeg ikke få det før i slutten av oktober/begynnelsen av november. Er visst populært:)
Ja har avklart det akkurat nå. :) Får det midten eller slutten av november. Terminen i midten av desember så det skal gå fint. :)
 
Fikk melding i går om at nestet og stellesettet jeg har bestilt er ferdig og klar til avsending! Gleder meg så mye til det kommer :D Da er det faktisk ingenting av ting som gjenstår å få i hus.. Rar følelse det der ;)
 
Jeg bestilte fra handmade by ubeleilig. Koster bare 500. Ferdig på tre dager. De har Facebook-side
 
Last edited:
Jeg bestilte fra handmade by ubeleilig. Koster bare 500. Ferdig på tre dager.

Det var billig og rask levering :) Jeg betalte 950,- inkludert porto. Varierer veldig i pris, har jeg skjønt. Men jeg er fornøyd, foreløpig i hvert fall ;)
 
Back
Topp