Babynest

Ei venninne lagde til meg :) grått med uglemotiv! Mange som lager, både inne på finn og facebook kan man finne folk som lager. Har også hørt mye bra om lilleverden :)

Vil i hvert fall fraråde på det sterkeste å bestille fra Neris! Utrolig useriøst og dårlig service - finnes utrolig mange andre steder man kan bestille :)

Har bestilt fra hjertenest og er veldig fornøyd! Utrolig fint og fast :) anbefales!

Har begynt å sy mitt i dag. Trenger bare litt hjelp til å rulle og stappe pølsa med vatt som skal i kanten, så i morra blir jeg ferdig! :)

NoraLilleUlv på Facebook :)
Vis vedlegget 120440
Henne har jeg også bestilt fra, får det i mnd skiftet da jeg sa jeg ikke trengte det før. Gleder meg sånn :D
Flink med servicen, kjapp på svare og perfekt hun holder til her i Bergen så slipper jeg å betale frakt :p

Henne har jeg også bestilt fra, får det i mnd skiftet da jeg sa jeg ikke trengte det før. Gleder meg sånn :D
Flink med servicen, kjapp på svare og perfekt hun holder til her i Bergen så slipper jeg å betale frakt :p

Hva betalte du for redet?:)

Bestilt Juliet med bredt silkebånd og blondekant fra NoraLilleUlv på FB. Så har jeg et i beige fra Hjertenest.

Back
Topp