Babynest

Pompi

Betatt av forumet
Har dere kjøpt babynest? prøver å finne ei nettside, men husker ikke hva den het. Blir veldig glad for noen sider jeg kan kikke på :smiley-bounce016

Har sett mange som lager og selger via facebook...
Selv fikk jeg av ei på jobben som hadde laga, så har aldri sjekka noen sider på nett :)

Kjøpte på kjøpe-selge på facebook, var en som hadde laget til et marked og hadde noen til overs, veldig fin og er veldig fornøyd med den, måtte bare betale 400 kr :) Har tilogmed hatt den en runde i vaskemaskinen og det tålte den helt fint :)

Sydd selv :) men søk babynest på finn så får du opp masse som selger og lager etter ønsker :)

Er det vanskelig å sy disse selv?:) hva kommer prisen på da sånn ca ?:) jeg har ikke sydd siden ungdomsskolen, men da jeg plutselig ble 100% sykemeldt nå, hadde det vært gøy å prøvd seg

ImageUploadedByBV Forum1433605920.151878.jpg

Sydde dette selv, med stoff og mønster fra stoff og stil. Kom på 200kr :) hadde platevatt i bunn og vatt fra en billig pute på Jysk ;)

Jeg fikk ordna meg en fra minefinehemmeligheter :) finner både på insta og face. Der kan du se flere bilder ;)

Har kjøpt sleepyhead siden det ikke er noe problem å vaske alle delene:)

har bestilt fra Lykkefabrikken vis Facebook, og håper det dukker opp i posten innen kort tid :)

Jeg har kjøpt brukt fra ei venninne, det er Hjertenest (Facebook)

Sydd selv jeg og. Kjøpte stoff i tyrkia, og fyllet er den billigste dynen på jysk til 50kr, så hele kom på rundt 2-300kr, hvis jeg tar med alle materialer, mønster, nye sytråder osv. Halve nestet, kantbånd og båndet man strammer nestet i er 100%silke, så derfor ble det litt dyrere enn hvis jeg skulle brukt vanlig stoff og anoraksnor.

ImageUploadedByBV Forum1433631260.805513.jpg

Naboen min sydde til meg ;) Var med å valgte ut stoff selv, så er kjempe fornøyd :)

Har ei venninne som gjerne ville lage til meg siden hun fikk en del babyklær av meg :) hun har egentlig termin 5.7,men skal ha ks og gikk derfor ut i permisjon forrige uke. Hun var redd for å kjede seg siste ukene og ville derfor lage babynest til meg så hun fikk øvd seg mer :) har valgt uglemotiv på dene siden og grått med bittesmå stjerner på andre

Back
Topp