Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøpte på kjøpe-selge på facebook, var en som hadde laget til et marked og hadde noen til overs, veldig fin og er veldig fornøyd med den, måtte bare betale 400 kr Har tilogmed hatt den en runde i vaskemaskinen og det tålte den helt fint
Er det vanskelig å sy disse selv? hva kommer prisen på da sånn ca ? jeg har ikke sydd siden ungdomsskolen, men da jeg plutselig ble 100% sykemeldt nå, hadde det vært gøy å prøvd seg
Sydd selv jeg og. Kjøpte stoff i tyrkia, og fyllet er den billigste dynen på jysk til 50kr, så hele kom på rundt 2-300kr, hvis jeg tar med alle materialer, mønster, nye sytråder osv. Halve nestet, kantbånd og båndet man strammer nestet i er 100%silke, så derfor ble det litt dyrere enn hvis jeg skulle brukt vanlig stoff og anoraksnor.
Har ei venninne som gjerne ville lage til meg siden hun fikk en del babyklær av meg hun har egentlig termin 5.7,men skal ha ks og gikk derfor ut i permisjon forrige uke. Hun var redd for å kjede seg siste ukene og ville derfor lage babynest til meg så hun fikk øvd seg mer har valgt uglemotiv på dene siden og grått med bittesmå stjerner på andre