Babynest

Jeg betalte når jeg møtte henne! Vet hun tar 50 kr i sending :) veldig kjekk dame!

Men siden hun sender går det uansett greit. Har sendt henne en mld. Tusen takk for tips :)

Hjertenest eller Neris babyreder på Facebook.

Kjøpte en fra sleepyhead, jeg, rett og slett. Syns det var enkelt og ålreit. :)

Eller man kan sy selv. Er selv helt fersk på symaskin, men har allerede laget to :) en som passer i senga og en som passer i vogna. tar ikke lang tid heller.

Hvorfor skal man ha babynest? Hvorfor kan ikke babyen sove i senga si??? Og evt hvor lenge skal man bruke den?
Babyen min skal sove i senga si, men siden den har hatt det trangt inne i magen, så får den samme følelsen i senga og, og ikke bare er i en stor seng. Dessuten er den fin å ha hvis du skal dusje og babyen ligger i den på baderomsgulvet. Har hørt så mye positivt om den at jeg ønsker en selv :)

Her blir det også å sy selv :) Aldri gjort det før, men det kan jo ikke være vanskelig. Har uansett en mor som er utrolig flink med håndarbeid, så hun skal veilede litt. Vi har ikke plass til egen seng til ungen, så vi må ha et babynest i vår seng. Kanskje ikke praktisk, men slik må det nok bli.

Her blir det også å sy selv :) Aldri gjort det før, men det kan jo ikke være vanskelig. Har uansett en mor som er utrolig flink med håndarbeid, så hun skal veilede litt. Vi har ikke plass til egen seng til ungen, så vi må ha et babynest i vår seng. Kanskje ikke praktisk, men slik må det nok bli.
Hadde jeg klart å sy selv hadde det vært koseligere, men siden jeg ikke har tålmodighet eller kan sy må jeg dessverre kjøpe.

Hvorfor skal man ha babynest? Hvorfor kan ikke babyen sove i senga si??? Og evt hvor lenge skal man bruke den?

Barnet kan bruke den til de ruller seg ut av den/ikke ønsker å bruke den lenger. Det er knyting i bunnen, så om barnet vil ligge der når kroppen har blitt for lang kan man bare lukke opp i bunnen, så er det plass :) Kan fint brukes til 6-8 mnd ihvertfall!
Jeg gleder meg til å bruke på minste nå, begynte ikke å sy sånne selv før minstemor var over 1 år, og da var det jo litt sent :P

Back
Topp