Babynest

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har du det? Noen tips hvor man kan bestille fra? Skulle gjerne sydd selv, men har ikke noen tro på at det hadde blitt et babynest tilslutt:p

Vi skal ha:) Svigermor holder på å sy:D Jeg hadde heller ikke startet på et syprosjekt nå. Jeg bestilte babynest til ei venninne fra Lykkefabrikken https://m.facebook.com/Lykkefabrikken Kunne velge stoffer helt selv. Ble veldig fint:) Sikkert mange steder man kan bestille fra folk som syr;)

Har sydd selv jeg.. veldig enkelt.. finnes mange facebook sider, men bør være tidlig ute siden enkelte har lang bestillingstid..

Jeg fikk en moseskurv av ei vennine, den vil jeg tro gjør samme nytte ;)

Har sett dem helt ned i 350-400 + frakt...

Dette klarer dere og sy selv! Mannen min klarte det!! :P

Prøv på finn.no. Der er det flere som syr og selger til OK priser (ca. 400)
Jeg har symaskin med ødelagt undertråd, så jeg skal i hvert fall ikke sy selv :)

Jeg også har sydd selv og det gikk veldig fint, selv om jeg ikke har rørt nål og tråd siden grunnskolen.

Jeg var så super heldig at jeg fikk i hemmelig venn runden :D

Har bestilt fra Lille Verden :) De er dyre, men de ser veldig solide, fine og holdbare ut :)

Har lyst til å sy selv. Noen tips om hvor man finner en enkel oppskrift på disse? Har lyst til å prøve å sy en miniutgave og som storesøster kan bruke til dukkebabyen sin og

Back
Topp