babynest

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
er det mange som bruker babynest til babyen, liker babyen det?

hadde dere babynestet med på føden, eller ventet dere til dere kom hjem før dere tok det i bruk?

Jeg har det, men tok det ikke med på føden... :) lille her likte sitt, men om natten vil hun bare ligge inntil meg, så har ikke fått tatt det ordentlig i bruk enda... Ser for meg at det blir mye brukt når hun skal opp i sin egen seng :)

Synes ikke det er nødvendig å ha den med på sykehuset, men vi bruker den hjemme og hun ligger godt i den. Lettere å få henne til å ligge på siden uten å vippe, siden hun får støtte.

Har ikke, men ønsker meg. Har laget et rede med hjelp av tepper i vognbager hjemme, så fungerer nok ganske likt... Men med nestet så slipper man at baby skal vikle seg inn i pledd etc..
Senga de har på sykehuset er ganske liten, så vet ikke om det er nødvendig.. Men om du ender opp med samsoving allerede på sykehuset, så er det nok praktisk :-)

Har to stk. Hadde ikke med på føden.
Mini her ligger ikke i noe annet enn redene og vi er kjempefornøyd!
Lett å flytte på han i sovende tilstand.
Har ett liggende i sprinkelsenga hans og ett på stua. Fint å ha ett i bakhånd når han evt har gulpet ol og ett rede må vaskes.
Som nevnt over er det lett å legge han litt på siden pga god støtte, og han ligger så lunt og godt.
Anbefales!

Sydde en selv som har ligget i vogna hvor han sover på dagtid. Han sovner ikke uten på egenhånd så nå må jeg ta den med i senga hans om natta :p trygt å lunt i den tydligvis :)
Begynte å bruke da vi kom hjem.

Her er babynestet gull verdt! Hun sover bare i det, både om dagen og om natten. Hun vil ikke sove i sprinkelsenga, og dersom hun ligger ved siden av meg er det lett for at hun ruller seg over på siden mot meg. I babynestet sover hun som en stein :)

Hadde ikke på sykehuset, men her hjemme er den gull verdt! Bruker den hele tiden! Flytter fra seng til lekegring, så hu ligger alltid i den:) virker som hu liker å ligge i den for hu ble veldig urolig når hu ikke fikk ligge i den når den var til vask

Har ett babynest som jeg sydde selv og han lå oppi det de første nettene etter vi kom hjem fra sykehuset samt jeg kunne legge han oppi det på dagtid når han sov. Men nå vil han ikke ligge andre plasser enn inntil meg eller i armene mine (evt armene til barnefar). Men satser på at han vil ligge oppi nestet igjen når kiropraktor har klart å løsne opp stivheten i nakke/rygg. Men koselig at han vil ligge inntil meg selv om det blir dårlig søvn for min del på natten og slitne armer på dagtid

Hadde det med på sykehuset og ho sover i det overalt her hjemme :) veldig greit å ha i babysenga på sykehuset syntes jeg.

Brukes hver dag, lilleplutt trives oppi nestet sitt :)

Jeg er så glad for at jeg sydde babynest! Snuppa er enten i armene våre eller i babynestet. ( og på stellebordet i ny og ne, da;) )

Skulle virkelig ønska eg hadde fått fingen ut før..:-p har alt so ska te, men no om dagen henge mini på meg dagen (og natto) long.. Ellers ligge ho i eit "håndkle nest", merka ho sov bedre i grindo ette den kom faktisk! :)

Har 2 stk dom jeg har sydd selv. Et i senga og et oppe i vugga/vognbaggen. Han lå i rede på sykehuset å som de hadde på avdelingen

Last edited:
Back
Topp