Babynest

Eneste jeg fikk gjort er og klippe ut stoffet. Jeg trengte hjelp til og bære opp symaskinen, og da var det gjort :p Fikk ikke slippe til :p (og han har ikke tatt i en symaskin siden barneskolen)
Hehe! Så bra! Det ville aldri i livet gubben her gjort ;-) men du har et nest til da (du får sy det når han er på jobb :-P )

Hehe! Så bra! Det ville aldri i livet gubben her gjort ;-) men du har et nest til da (du får sy det når han er på jobb :-P )
Nei jeg ble overrasket :p Det var en ny side av han.
Hehe, ja.. Så får vi håpe at det blir vellykket. Ellers så blir det nok en del erting her... ;)

Nei jeg ble overrasket :p Det var en ny side av han.
Hehe, ja.. Så får vi håpe at det blir vellykket. Ellers så blir det nok en del erting her... ;)
Off, ja! Da må du være nøye ;-) brukte du platevatt som fyll? Irriterr meg over at de var utsolgt da jeg var i trondheim, for nå må jeg i tilfelle bestille og det er kjipt å betale 80-90 kr mer for frakt!

Off, ja! Da må du være nøye ;-) brukte du platevatt som fyll? Irriterr meg over at de var utsolgt da jeg var i trondheim, for nå må jeg i tilfelle bestille og det er kjipt å betale 80-90 kr mer for frakt!
Ja gjorde det :) trengte ganske mye til den kanten rundt der. Du kan evt bruke fyllet til en gammel dyne/pute etteellerannet.

Da har jeg vært på stoff og stil å kjøpt stoff og mønster. Men jeg ble litt skuffa. Syns det nestet var veldig lite. Hadde sett for meg et større men det er kanskje ikke nødvendig? Mener de jeg så de solgte på nettet var en del større. Noen erfaringer?

Da har jeg vært på stoff og stil å kjøpt stoff og mønster. Men jeg ble litt skuffa. Syns det nestet var veldig lite. Hadde sett for meg et større men det er kanskje ikke nødvendig? Mener de jeg så de solgte på nettet var en del større. Noen erfaringer?
Har ingen erfaring egentlig, men har sett på nettet at noen lager opptil 80 lange og 70 bredt (dvs malen).. tenker at hvis du vil ha større så kan du bare lage en ny mal utifra den du har..

Jeg har tenkt å legge på noen cm på hver side utifra malen :)

Laga denne i dag. Fornøyd med den :D
Mål og stoff fra stoff & stil.

Vedlegg

• IMAG2493.jpg
    IMAG2493.jpg
    914,8 KB · Visninger: 33
Så fin jeg skal prøve å lage mitt i løpet av uka. Var det vanskelig? Brukte du lang tid?

Jeg brukte en oppskrift jeg fant på nett og lagde babynestet litt lengre:) syntes det de hadde på stoff og stil så så lite ut.. jeg er ingen racer på symaskin, men brukte ca 4 timer? Med litt pauser :)

Back
Topp