Babynest

Jente_27

Betatt av forumet
Ser flere av dere skal lage Babynest. Er dette vanskelig? Googler dere bare oppskrift? Jeg trenger å slå i hjel litt tid men er ikke super erfaren på håndarbeid ting.

Ser flere av dere skal lage Babynest. Er dette vanskelig? Googler dere bare oppskrift? Jeg trenger å slå i hjel litt tid men er ikke super erfaren på håndarbeid ting.
De sier at det ikke er vanskelig.. jeg har googla oppskrift ja, men vurderer å bestille oppskrift fra stoff of stil også.. da følger det med mal, så slipper å lage det selv.. men får se ;-)

Begynner kanskje neste uke eller uka etter muligens..

Jeg valgte å lage det selv. Googlet
Opp et par oppskrifter og sammenlignet dem og satte i gang. Kjøpte stoff på panduro og hele sullamitten kom på ca 300,- jeg prøvde sy for hånd men fant ut at man må ha symaskin. Jeg brukte kanskje en dag :-) og jeg hadde ikke sydd for hånd eøler med maskin siden 6 klasE barneskolen - og jeg klarte det !! Da klarer alle det :)

Jeg har sydd babynest. Kjøpte oppskrift på stoff og stil, brukte malen jeg fikk der og instrukser fra en blogg. Var ikke vanskelig :)

Noen av dere som har det båndet til snora inni posen?

Oki. Da bør jeg vel kunne klare det. Jeg har symaskin og har da sydd littEr mønsteret dyrt på stoff og stil?

Blitt 100% sjukemeldt nå så jeg tror nesten jeg må prøve å sy ett babynest :) Kjekt å ha noe å holde på med når en går hjemme :)

Kanskje noe å prøve på etterhvert...
De er jo ganske dyre.

Du får oppdatere om hvordan det går!
Legge ut bilde av det ferdige produktet! :-)

Kan ikke alle som har sydd selv legge ut bilder her da? Morsomt å se hvilke stoffer dere har valgt og resultatet! Bli litt inspirert.. :-)

Kjøpte på stoff og stil. oppskrift og nok til to nest. Betalte rett i overkant av 300,- for det :) Syntes det ser overkommelig ut. Har ikke fått begynt enda, ville vaske stoffend godt først.
Men tror ikke det skal være en veldig krevende jobb så lenge man har symaskin :)

Det skal jeg gjøre

Jeg skal lage :-) var på stoff og stil å kjøpte materiale i går. Jeg skulle egentlig hente oppskrift der, men de var tom. I de oppskriftene jeg har funnet på nett står det at man skal ha 1 kg fyllmasse, men hun i butikken mente at dette ikke var nødvendig? Noen som vet eller som har og ønsker å dele stoff og stil sin oppskrift?

Jeg skal lage :-) var på stoff og stil å kjøpte materiale i går. Jeg skulle egentlig hente oppskrift der, men de var tom. I de oppskriftene jeg har funnet på nett står det at man skal ha 1 kg fyllmasse, men hun i butikken mente at dette ikke var nødvendig? Noen som vet eller som har og ønsker å dele stoff og stil sin oppskrift?
Det ligger en blogg ute og der deler hun oppskriften men anbefaler å kjøpe pga malen.. skal se om jeg finner.. hun sa 1,5 m av den platevatten som var 220 eller 250..

Lyst å prøve jeg også! Kanskje jeg må på stoffhandel over helga :) gleder meg til å se bilder! :)

Kult da! Som i at han sydde?? Sjokkerende :-P
Eneste jeg fikk gjort er og klippe ut stoffet. Jeg trengte hjelp til og bære opp symaskinen, og da var det gjort :p Fikk ikke slippe til :p (og han har ikke tatt i en symaskin siden barneskolen)

Back
Topp