Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier at det ikke er vanskelig.. jeg har googla oppskrift ja, men vurderer å bestille oppskrift fra stoff of stil også.. da følger det med mal, så slipper å lage det selv.. men får se ;-)Ser flere av dere skal lage Babynest. Er dette vanskelig? Googler dere bare oppskrift? Jeg trenger å slå i hjel litt tid men er ikke super erfaren på håndarbeid ting.
Koster noenog20 kr.. !Oki. Da bør jeg vel kunne klare det. Jeg har symaskin og har da sydd littEr mønsteret dyrt på stoff og stil?
Det ligger en blogg ute og der deler hun oppskriften men anbefaler å kjøpe pga malen.. skal se om jeg finner.. hun sa 1,5 m av den platevatten som var 220 eller 250..Jeg skal lage var på stoff og stil å kjøpte materiale i går. Jeg skulle egentlig hente oppskrift der, men de var tom. I de oppskriftene jeg har funnet på nett står det at man skal ha 1 kg fyllmasse, men hun i butikken mente at dette ikke var nødvendig? Noen som vet eller som har og ønsker å dele stoff og stil sin oppskrift?
Her er bloggen! http://hobbysiw.bloggnorge.com/2014/11/25/babynest-ala-stoff-og-stil-med-mine-vrier/Jeg skal lage var på stoff og stil å kjøpte materiale i går. Jeg skulle egentlig hente oppskrift der, men de var tom. I de oppskriftene jeg har funnet på nett står det at man skal ha 1 kg fyllmasse, men hun i butikken mente at dette ikke var nødvendig? Noen som vet eller som har og ønsker å dele stoff og stil sin oppskrift?
Kult da! Som i at han sydde?? SjokkerendeVis vedlegget 99160 Jeg begynte på neste i kveld. Mannen ble så ivrig og tok over hele greia Her er resultatet
Eneste jeg fikk gjort er og klippe ut stoffet. Jeg trengte hjelp til og bære opp symaskinen, og da var det gjort Fikk ikke slippe til (og han har ikke tatt i en symaskin siden barneskolen)Kult da! Som i at han sydde?? Sjokkerende