Babynest

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har tenkt på og bestille et babynest, ser så lunt ut og fint for babyen <3

Noen som har erfaring med å bestille det? Noen som anbefaler et sted, eventuelt ikke anbefaler å bestille fra noen?
Har funnet ei på finn som selger ganske rimelig, men hun vil ha forhåndsbetalt så litt usikker på om det er lurt.. men samtidig skjønner jeg jo at hun ikke orker å sy, hvis folk plutselig ikke vil ha det....

Det skal jg absolutt ha denne gangen!!!
Men vet ikke noe om det sånn utenom det. Google hvilke typer som er best ifht hva de er fyllt med

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Jeg skal bestille babynest etter ul! Har ikke hatt det før. Det må da være praktisk. Også så fine de er:) hvor/hvem jeg skal bestille fra er usikkert enda:)

Svigermor skal sy til oss:)

De har mønster og alt man trenger på Stoff&Stil:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Her sydde jeg selv :)

Er det vanskelig å sy en selv da tror dere? Tenkte på å sy ammepute selv..men babynest er jeg usikker på om jeg klarer å få til.. :confused:

Tror ikke jeg har kunnskap nok til å sy selv... :p vil være et risikoprosjekt ;) Så må bare bestemme meg for hvor jeg vil kjøpe fra... :p

Jeg tenker å bestille fra ei venninne, som er super flink! Hvis ikke vet jeg flere som kjøper på finn, eller www.epla.no, eller etsty. Der har de mange fine :D

Mamma har sydd en til meg :) jeg plukka ut stoff selv og den ble sååååå myk å god <3

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Så flinke dere er som syr selv!!! :) Fant et fint på finn, og skal bruke finns betalingsgaranti, så satser på å ikke bli lurt da ;-)

Jeg skal bestille fra "Lille verden Babyrede og babynest". Sjekk ut siden på Facebook! (Lille_verden på instagram) :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Satser på å få mor eller svigermor til å sy til oss:) Hadde ikke sist, men har hørt så mye bra om det, så tenkte å prøve det ut med lille:) Ligger massevis av "oppskrifter" på Pinterest!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp