Babynest, vippestol, vugge??

Ja, det var mildt sagt en life saver! Beste invisteringen noensinne. Var som å selge bestevennen sin når jeg solgte den videre :laughing002
Hahaha du skulle beholdt den - for gammelt vennskaps skyld :p
 
Ja, egentlig. Men følte liksom at å selge den til en annen mor var som å gi en annen mor hjelp. Og hun lovte å passe godt på den!
Er du på besøk annenhver helg og hver onsdag?
 
Vi brukte babynest masse, særlig i sofaen. Der sov hun masse.
Har en sånn 3-1 vugge og vippestol som vibrerer og spiller musikk, der lå hun også litt. Brukte den ikke stort som vippestol. Vi har også newborn setet til tripp trapp og det brukte vi masse, så derfor ikke helt behovet for en vanlig vippestol.
 
Tror jeg kommer til å kjøpe babynest, vugge og Stokke tripp trapp med babysete.. er også førstegangs, og syns det er utroolig vanskelig å bestemme seg for hva man skal ha.. blir sikkert å kjøpe litt før baby er født og deretter fylle på med det jeg syns jeg mangler:hilarious:
 
Vi skal ha babynest og vugge får vi låne en brukt. Skal ha vippestol og, men er usikker på hvilken type. Er usikker på om vi har behov for newborn setet til tripp trapp.
 
Vi hadde både babynest, vugge og vippestol til førstemann og dette skal andremann få arve :p
 
Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende :wideyed: Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.

Hva har dere eller har dere hatt av ting som babynest, vippestol, vugge, dagseng etc, og hva føler dere at dere fikk mest nytte av?
I forrige svangerskap kjøpte jeg kun nyfødt-sete til Tripp-trapp. Så enten lå han på et teppe på gulvet, i lekegrinna, ble båret av meg, eller satt i den. Fordelen er at den er i høyde med bordet, hyggelig når man spiser og sånt.

Denne gangen har jeg i tillegg babynest og vippestol. Tror det også kan bli nyttig, men vi får se.
 
Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende :wideyed: Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.

Hva har dere eller har dere hatt av ting som babynest, vippestol, vugge, dagseng etc, og hva føler dere at dere fikk mest nytte av?
Ville kjøpt natures way slynge istedenfor nest og vugge.
 
Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende :wideyed: Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.

Hva har dere eller har dere hatt av ting som babynest, vippestol, vugge, dagseng etc, og hva føler dere at dere fikk mest nytte av?

Jeg vil si at babynestet var en veldig god investering. Brukte det mye med førstemann. Vippestol ble også brukt en del, men ikke før han var litt større. Vi har en vugge som flytter rundt i slekta, alt etter hvem som har barn i vuggealder. Gull å ha stående i stua sånn at den lille skatten kan sove litt i den på dagtid.
 
Back
Topp