M
Moderator Kristin
Guest
Ja, det var mildt sagt en life saver! Beste invisteringen noensinne. Var som å selge bestevennen sin når jeg solgte den videreBabybrezza SKAL jeg ha om det blir flaskebarn denne gangen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var mildt sagt en life saver! Beste invisteringen noensinne. Var som å selge bestevennen sin når jeg solgte den videreBabybrezza SKAL jeg ha om det blir flaskebarn denne gangen også
Hahaha du skulle beholdt den - for gammelt vennskaps skyldJa, det var mildt sagt en life saver! Beste invisteringen noensinne. Var som å selge bestevennen sin når jeg solgte den videre
Ja, egentlig. Men følte liksom at å selge den til en annen mor var som å gi en annen mor hjelp. Og hun lovte å passe godt på den!Hahaha du skulle beholdt den - for gammelt vennskaps skyld
Er du på besøk annenhver helg og hver onsdag?Ja, egentlig. Men følte liksom at å selge den til en annen mor var som å gi en annen mor hjelp. Og hun lovte å passe godt på den!
Nei, ble bare ferier og helligdager.. tror det var fordi jeg solgte den...Er du på besøk annenhver helg og hver onsdag?
I forrige svangerskap kjøpte jeg kun nyfødt-sete til Tripp-trapp. Så enten lå han på et teppe på gulvet, i lekegrinna, ble båret av meg, eller satt i den. Fordelen er at den er i høyde med bordet, hyggelig når man spiser og sånt.Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.
Hva har dere eller har dere hatt av ting som babynest, vippestol, vugge, dagseng etc, og hva føler dere at dere fikk mest nytte av?
Ville kjøpt natures way slynge istedenfor nest og vugge.Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.
Hva har dere eller har dere hatt av ting som babynest, vippestol, vugge, dagseng etc, og hva føler dere at dere fikk mest nytte av?
Ville kjøpt natures way slynge istedenfor nest og vugge.
Den kan festes i dørkarm også.Vi bor i en leilighet hvor vi ikke kan feste noe i taket, så sånt er dessverre uaktuelt.
Jeg kikker en del på finn og nettsider med babyutstyr og jeg vet ikke om jeg skal si at det et hav eller en jungel med utstyr der ute. Overveldende er det i hvert fall for en førstegangsfødende Det er så mye som er likt, men samtidig forskjellig, og så mye om og men.