Babynest på barsel?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dere som skal ha babynest, tar dere det med på sykehuset? Kom over en annen tråd hvor det var spm om bruk, hvor lenge og sånt, og så at en hadde hatt det med på sykehuset når barnet var innlagt over en tid. Men tenkte at det må da være genialt å ha med på føden/barsel også? Slippe å ligge oppi den baljen på natten, men ligge oppi nestet i sengen etc. Husker at jeg ikke turte å ha nyfødte babyen min oppi sengen sammen med meg på natten, enda jeg hadde veldig lyst. Følte hun var så sårbar.. Men dette må da nestet være genialt til!

Dere som skal ha babynest, tar dere det med på sykehuset? Kom over en annen tråd hvor det var spm om bruk, hvor lenge og sånt, og så at en hadde hatt det med på sykehuset når barnet var innlagt over en tid. Men tenkte at det må da være genialt å ha med på føden/barsel også? Slippe å ligge oppi den baljen på natten, men ligge oppi nestet i sengen etc. Husker at jeg ikke turte å ha nyfødte babyen min oppi sengen sammen med meg på natten, enda jeg hadde veldig lyst. Følte hun var så sårbar.. Men dette må da nestet være genialt til!

Har du vært innpå tråden min nå ;) haha
Jeg har også tenkt tanken, men føler det tar veldig stor plass å ta med hele babynestet også...?
Men som du sier, da trenger man ikke bruke den baljen...den likte jeg ikke så godt ;)

Har du vært innpå tråden min nå ;) haha
Jeg har også tenkt tanken, men føler det tar veldig stor plass å ta med hele babynestet også...?
Men som du sier, da trenger man ikke bruke den baljen...den likte jeg ikke så godt ;)

Haha.. Ja.. ;) :p Hadde ikke noe å bidra med inne i tråden, men var mange fine svar ;)

Ja, jeg tenker at den kanskje kan ligge i bilen eller noe og så kan pappaen hente den etter fødselen. Jeg har ikke fått min enda, så vet jo ikke hvor store de er eller om de kan brettes på noen måte. Men ser for meg at den må være super å ha i stede for plastbalja.. Den er jo så trist og ensom :p

Jeg har vært innom tanken ja :) Synes det virker koselig til lille å ligge der og bli vant til den fra første stund innpakket i gode pledd. Ser for meg det er så lunt og godt til vinteren nå ❤️ Enn at det er bare to måneder igjen til det er vår måned ❤️❤️

Jeg har egentlig ikke tenkt på det før du spurte nå. Blir jo litt å ha med seg da, men skjønner hva du mener. Synes jeg hadde nok med bag og Stelleveske sist.Jeg får tenke litt mer på det :)

Det var en lur tanke! Tenker jeg legger nestet i bilen sammen med ammeputa, så kan mannen hente ved behov. Er jo masse plass i bilen:-)

Back
Topp