Babynest og luft

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Vi fikk et babynest i dag. Han ser ut til å like å ligge i det, og har faktisk sovet godt i det i ettermiddag. Men så må jo jeg bekymre meg. Det blir jo relativt tett rundt hodet og kroppen. Og nesa ligger jo mot en kant. Blir da bekymret for om han skal puste inn den samme luften, og det vet jeg ikke er bra. Noen andre som bruker nest? Hvordan ligger deres babyer i det? Nesa nært kanten? Er jeg overbeskyttende og paranoid? :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mi liker å ligge inntil kanten med ansiktet. Jeg bare sjekker at hun ikke ligger med ansiktet begravd, men at hun har fri tilgang til luft fra siden inn til nese og munn. Ser ut til at min får nok luft ihvertfall.

Om kanten kommer for nærme nesen, så trykker jeg den litt bort mens hun sover.

Her bruker han kantene som pute og lener seg mot de. Jeg har sleepyhead og den er ganske så fast, så jeg er ikke bekymra for at han puster inn samme luft, tror jeg hadde tenkt mer på det om den hadde vært "bløtere" :-)

Ligger ikke helt oppi kanten her heller. Bruker noen ganger kanten som pute her. Han klarer fint å puste, men snart må vi åpne vårt. Begynner å bli for lite i lengden..

Har sleepyhead og det har avrundet kant, så føler det er ok med luft i den.

Min har aldri likt babynest :) men hun er veldig glad i å ligge tett med nesen. Tror det er varmen og tryggheten hun liker :)

Back
Topp