Babynest/babyrede

Ja fikk mitt etter ca en uke :)
Det var veldig flott , og hun hadde gjort en god jobb så jeg er kjempe fornøyd :D :D

Så bra! :D Tror du ikke jeg fikk melding i dag morges om at hun er ferdig med det og at det kan hentes i formiddag. Det er jo helt vilt hvor effektiv hun er! Gleder meg som en unge til å se hvordan det ble. :oops:
 
Ups. Feilpost :)
 
Så bra! :D Tror du ikke jeg fikk melding i dag morges om at hun er ferdig med det og at det kan hentes i formiddag. Det er jo helt vilt hvor effektiv hun er! Gleder meg som en unge til å se hvordan det ble. :oops:

Ja hun er det ! Veldig hyggelig var hun også :) Du må si i fra om du ble fornøyd da :D og vise bildet :D
 
Har spurt min svigerinne som syr om hun kan lage til oss, så da får vi se. Ellers får jeg bestille et fra et sted jeg også. Hva ligger de ca på i pris? ;)
 
Ja hun er det ! Veldig hyggelig var hun også :) Du må si i fra om du ble fornøyd da :D og vise bildet :D

Da er det i hus og vi er kjempefornøyde! :D

Legger ved bilde :oops:


ilf80o.jpg
 
Jeg har kjøpt et . Vaskbart trekk og allergivennlig.
Fant ut det er bedre å ha et nest enn å drive å rulle tepper hele tiden:D
J

image.jpeg
 
Wow!!! Så fint!! Hvor mye ga du for det? Er det en finn annonse? ;)

Hei, ja det er virkelig lekkert, og stort og romslig :D Vi ga 700 for det, dro og hentet det hos hun som syr/selger de og hun var en helt nydelig dame. Veldig dyktig og veldig rask. Hentet det dagen etter at jeg hadde bestilt det. Hun har mange annonser med ute på Finn med masse forskjellige reder. FINN-kode: 62850715, hun heter Maren.
:rolleyes:
 
Hei, ja det er virkelig lekkert, og stort og romslig :D Vi ga 700 for det, dro og hentet det hos hun som syr/selger de og hun var en helt nydelig dame. Veldig dyktig og veldig rask. Hentet det dagen etter at jeg hadde bestilt det. Hun har mange annonser med ute på Finn med masse forskjellige reder. FINN-kode: 62850715, hun heter Maren.
:rolleyes:

Takk for svar!! Da skal jeg sjekke ut litt. Og høre om min svigerinne har lyst til å sy først, ellers blir det bestilling herifra også tipper jeg. ;)
 
Har kjøpt fra hjertenest. Hun var superkoselig, lagde det raskt, det er fint - og bestilling, betaling og levering gikk superSmooth :) virkelig å anbefale :)
 
Back
Topp