Babynest/babyrede

Bicka

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Hei

Har dere kjøpt babynest/babyrede?
Hvis ja, fornøyd og fra hvor? :)
 
Hadde tenkt å kjøpe fra Hjertenest på facebook, men så får vi i gave heller :)
Ei venninne lagde til storesøster, og vi brukte det i 19 mnd!!
 
Jeg kjøpte et av ei på face, og skal lage et :)

Skulle egentlig lage begge, men falt så for fargene at jeg bare måtte kjøpe det :p
 
Vi skal få av søstra mi, som syr slik!! ♡♡¤♡ Gleder meg!!!
 
Kan jeg spørre om hva man bruke et sånt babynest til? Er det noe jeg burde kjøpe?
 
Kan jeg spørre om hva man bruke et sånt babynest til? Er det noe jeg burde kjøpe?

Jeg har ikke hatt det til de andre, men denne gang måtte jeg bare ha!

Har tidligere brukt tepper og dyner til å bygge en kant rundt ungen, både for å gjøre det lunt og godt som små babyer gjerne foretrekker, og for at barnet ikke kan rulle avgårde eller at jeg ruller på det, om det ligger i sengen vår.

Nå er det liksom alt det i en liten sak, som ser pent ut itillegg.

:)
 
Skal låne søstra mi sitt. Eller tantungen min sitt da. Fått ei lokal ei til å sy. :)
 
Laget selv til forrige. Men syns ikke den er så fin. Så skal lage ny nå :D
 
Kan jeg spørre om hva man bruke et sånt babynest til? Er det noe jeg burde kjøpe?
Jeg hadde ikke sist, og savnet det skikkelig!!! :) Så nå skal jeg ha. Det er så lunt og godt for baby å kigfe oppi, og ikke minst trygt, for det er kanter. Kjekk å ha med seg på tur og, når man skal på besøk kan baby ligge i kjent lukt og omgivelser, selv on man er på et nytt sted :)
 
Jeg hadde ikke sist, og savnet det skikkelig!!! :) Så nå skal jeg ha. Det er så lunt og godt for baby å kigfe oppi, og ikke minst trygt, for det er kanter. Kjekk å ha med seg på tur og, når man skal på besøk kan baby ligge i kjent lukt og omgivelser, selv on man er på et nytt sted :)
Da er det notert på ønskelista/innkjøpslista :) Vi kommer til å farte en del, så kan være veldig kjekk å ha skjønner jeg :)
 
Back
Topp