Babynest/babyrede

Har kjøpt kombinert nest, matte og bæresele. Skulle hatt det med storebror som bare skulle sove i armene våre. Hadde vondt over alt sist. Nå kan jeg bare feste nestet til selen og gå rundt uten å overbelaste nakke og skuldre. Det heter sleepcarrier og virker helt fantastisk. Vurderte vanlig nest i tillegg, men tror ikke det hadde blitt så mye brukt siden denne er så allsidig ;-)

Takk for alle svar, denne kjøpte jeg fra Hjertenest :-)

ImageUploadedByBV Forum1448995537.734018.jpg

Ønska meg det av pappa til jul, som jeg vet mamma har fiksa for han :D spent på hvordan det ser ut :)

Hadde ikke det med første, men savna det. Sykt greit om man vil ha de ved seg i senga eller gå fra de for å åpne døra. Så er det så lunt og godt for de små <3 Vi har kjøpt Konge Sløjd sin. Elsker det merket (sjekk ut sengetøyet)! Helt enkel, lys grå. Er ikke så glad i for mye dill, detaljer og farger.

Vi hadde til nr 2 og skal så definitivt ha nå :-) den var gull verdt i mange mndr! Bestilte dette fra Finn i går <3

image.png

Ja syns det var så fint :)
Her er finn koden : 64725573 :)

Har du fått ditt enda? :) Jeg bestilte et i dag og hun sa at jeg kunne hente det i neste uke men jeg er så spent på førstehåndsinformasjon på hvordan det er og ser ut i virkeligheten.
Likte godt at det var uttakbar madrass og at hun har så kort leveringstid, håper det holder mål! :D

Har du fått ditt enda? :) Jeg bestilte et i dag og hun sa at jeg kunne hente det i neste uke men jeg er så spent på førstehåndsinformasjon på hvordan det er og ser ut i virkeligheten.
Likte godt at det var uttakbar madrass og at hun har så kort leveringstid, håper det holder mål! :D

Ja fikk mitt etter ca en uke :-)
Det var veldig flott , og hun hadde gjort en god jobb så jeg er kjempe fornøyd :D :D

Kjøpt dette fra babykonsept, gleder meg til lille skal kose seg oppi der.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    277,6 KB · Visninger: 45
Back
Topp