Babynest/ babyrede

Er sophiamamma på Facebook eller en nettbutikk? :) jeg vil også ha babynest, men vet ikke hvor jeg skal lete etter det. Vil ikke ha butikk kjøpt, helst homemade) :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, dette var et morsomt spm :) hun er vel en av de mer aktive her på april forumet ;) og flink til å sy!

Jeg anbefaler IKKE å lage selv! Det vil si: Hva føler du om kantbånd? Er du glad i å sy kantbånd/erfaren på symaskin-enjoy! Da er det penger å spare på å kjøpe på stoff og stil, ikke panduro. Og så kjøpte jeg no puter til kantfyllet på Ikea til 9kr puta, for s&s bruker kun no plattfyll i kantene, og det blir litt platt (hehe).

Om du vil bestille fra nett har jeg kun erfaring fra en på finn.no som aldri kom frem. :-/

Eller lykkefabrikken (facebook og instagram), som er både hygglig og rutinert og lager fin fine reder. <3
Hvem på finn var det som aldri kom frem? Jeg har også bestilt en som jeg ikke har fått enda:S

Jeg har laget i dag :D Var ikke vanskelig engang, fulgte bare denne oppskriften: http://christinabentdal.blogspot.no/
Begynte på den i går kveld, brukte vel 2 timer, og så gjorde jeg den ferdig i dag, ca 1 time. Går ganske radig når man kommer inn i det :)

Særs fornøyd med resultatet:

1238727_10151988800141471_1089775702_n.jpg

Last edited:
Min datter sov i sitt rede allerede på sykehuset og bruker det enda ( 2 måneder). Har startet et lite firma hvor jeg syr babyreder på bestillig. Har også noen ferdige liggende. Masse stoff å velge i.
Sjekk på facebook: Neris Babyrede - Babynest eller send en mail til neris.designs@gmail.com

Åpningstilbud: Kun 550 kr + frakt (henting i Lillestrøm er gratis)

Vedlegg

• Neris babyrede1.jpg
    Neris babyrede1.jpg
    83,3 KB · Visninger: 40
Jeg har akkurat tatt det i bruk igjen! Brukte det de to første månedene, men så la jeg det vekk. Hun har sovet i kurv fram til nå. Men vi tok i bruk senga i forrige uke, og hun bare rulla rundt så da var det greit å ha det igjen. Hun er snart 5 måneder.

Vedlegg

• 1406880387279.jpg
    1406880387279.jpg
    40,3 KB · Visninger: 41
du kan få tak i oppskrift å lage selv? Jeg gadd ikke det så jeg kjøpte av ei dame på facebook til 500kr =D

Jeg har laget et nytt som er større, kjekt å ha i sofaen om hun sovner i fanget :)

1407190478016.jpg
1407190516726.jpg

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så ut som en fornøyd baby det der ❤️

Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull

Back
Topp