Hihi, dette var et morsomt spmEr sophiamamma på Facebook eller en nettbutikk?jeg vil også ha babynest, men vet ikke hvor jeg skal lete etter det. Vil ikke ha butikk kjøpt, helst homemade)
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, dette var et morsomt spmEr sophiamamma på Facebook eller en nettbutikk?jeg vil også ha babynest, men vet ikke hvor jeg skal lete etter det. Vil ikke ha butikk kjøpt, helst homemade)
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Siden jeg kom inn i dette forumet i går har jeg ikke fått med meg dette.. Må jo spørre for å finne ut av tingHihi, dette var et morsomt spmhun er vel en av de mer aktive her på april forumet
og flink til å sy!
Ja, det er bra du spør!Siden jeg kom inn i dette forumet i går har jeg ikke fått med meg dette.. Må jo spørre for å finne ut av ting![]()
Hvem på finn var det som aldri kom frem? Jeg har også bestilt en som jeg ikke har fått enda:SJeg anbefaler IKKE å lage selv! Det vil si: Hva føler du om kantbånd? Er du glad i å sy kantbånd/erfaren på symaskin-enjoy! Da er det penger å spare på å kjøpe på stoff og stil, ikke panduro. Og så kjøpte jeg no puter til kantfyllet på Ikea til 9kr puta, for s&s bruker kun no plattfyll i kantene, og det blir litt platt (hehe).
Om du vil bestille fra nett har jeg kun erfaring fra en på finn.no som aldri kom frem. :-/
Eller lykkefabrikken (facebook og instagram), som er både hygglig og rutinert og lager fin fine reder. <3
Jeg har laget i dagVar ikke vanskelig engang, fulgte bare denne oppskriften: http://christinabentdal.blogspot.no/
Begynte på den i går kveld, brukte vel 2 timer, og så gjorde jeg den ferdig i dag, ca 1 time. Går ganske radig når man kommer inn i det
Særs fornøyd med resultatet:
![]()
du kan få tak i oppskrift å lage selv? Jeg gadd ikke det så jeg kjøpte av ei dame på facebook til 500kr =D
Jeg har laget et nytt som er større, kjekt å ha i sofaen om hun sovner i fanget
Vis vedlegget 71215
Vis vedlegget 71216
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app