Babynavn!

Alltid tenkt at hvis vi får en jente skal hun få navnet Ella. Men vi lager vist bare gutter vi :o

Tips til jente navn på N ? Vi har ei Nora så må passe til det
Blir det gutt blir det Noa
Men jente navn på N er eneste vi kommer på : Nelli (liker ikke Nina )
Navn maks 5 bokstaver

Nathaniel - gutt
Natali - jente

( fin betydning for de som er kristne, og Natali rimer på etternavnet mitt som vi kommer til å beholde som familienavn for far og barn også )

Har en Philip fra før
Blir det jente så blir det enten Tiril eller Frida.
Blir det gutt så blir det Håkon :)

Oi.. jeg har både en Fillip og Haakon :Heartred Riktignok annen skrivemåte da. Men fine navn sammen absolutt.

Frida har stått på lista, men så kom det en hund i livet å ødela det navnet for oss :wacky:

Blir det jente, så er Vårin øverst på lista mi. Elsker det navnet.. og mannen synes det bare er rart.. men det er ikke grunn god nok til veto.

Andre navn er Live, Guro, Kari, Ragnhild, Hillevi.

Guttenavn
Waldemar, Vegard, Fredrik, Arthur, Hugo, Henry, Vebjørn.

Blir det jente, så er Vårin øverst på lista mi. Elsker det navnet.. og mannen synes det bare er rart.. men det er ikke grunn god nok til veto.

Andre navn er Live, Guro, Kari, Ragnhild, Hillevi.

Guttenavn
Waldemar, Vegard, Fredrik, Arthur, Hugo, Henry, Vebjørn.
Vårin er bare helt nydelig! Veldig fan av Live og Kari også!

• Elsker
Reactions: B82
Fra før har jeg en av hver, Sander og Nicoline. Vi har spikret jentenavn - Tiril. Men vi klarer ikke å finne et guttenavn som vi liker, det er kjempevanskelig :nailbiting: Jeg liker Aksel, men mannen er ikke helt enig. Så har jeg fått øynene litt opp for Arn, men jeg er veldig usikker :smiley-ashamed004

Mila Elise

Mila Katrine

Mila Marie

Mila Sofie

Mila Eline

Mila Josefine

Mila Johanne

Mila Jeanett

Mila Louise

Mila Oline

Mila Vilje

Mila Mathilde