Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ville ikke manne ha Oscar på første, Oscar ble dethan kom ikke med navn og jeg nevnte Oscar ca hver dag til han ble 3 dager så fikk jeg viljen min
så bare putt i Linus i hodet hannes i jevne mellomrom så skal du se du får det som du vil
![]()
Ikke for spesielle nei, bare litt uvantHar faktisk tenkt på litt uvanlige navn om d bi en gutt. Vi begge har navn som begynner på V. Så hvia det bi en gutt så kan han kanskje hete vebjørn eller viljareller er de litt for spesielle ?
![]()
Viljar er kjempefint!!Har faktisk tenkt på litt uvanlige navn om d bi en gutt. Vi begge har navn som begynner på V. Så hvia det bi en gutt så kan han kanskje hete vebjørn eller viljareller er de litt for spesielle ?
![]()
Syns Elida er et nydelig navn!Hva syns dere om jentenavnet Elida? Samboer har foreslått det, og jeg syns egentlig at det er veldig fint. Men siden jeg heter Ida selv er jeg redd for at det blir litt for likt og at alle kommer til å tulle om dette?![]()
Viljar er kjempefint!!![]()
Du får hviske navnet i øret hans mens han soverSamboeren her ikke helt med på navnet viljar.. Men har jo nån måned å finne ut av d![]()
Du får hviske navnet i øret hans mens han soverKanskje han plutselig våkner en dag og er helt med?
![]()
Skjønner akkurat hva du menerSyns Elida er et nydelig navn!tror ikke det skal bli så mye tull med navnene, siden man legger trykket et annet sted i Elida, så det blir eLida, ikke elIda, om du skjønner hva jeg mener
![]()