bessie
Elsker forumet
Hehe ja grunnen for eg synest det er vanskelig er jo fordi EG ikke synest det er så mange fine navn som begynner på P.Petra! Det kalte en kompis av meg nettopp dattera si. Synes det er tøft![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja grunnen for eg synest det er vanskelig er jo fordi EG ikke synest det er så mange fine navn som begynner på P.Petra! Det kalte en kompis av meg nettopp dattera si. Synes det er tøft![]()
Så fine navn❤ jeg har en gutt som heter Erik og en jente som heter Mie☺ veldig fine navn altså![]()
Pernille, Petra, PaulinaEg har litt lyst å finne et navn sol begynner på P men vanskelig både til gutt og jente
Det hadde jeg ikke brydd meg filla omDa høres det ut som vi har samme smak når det gjelder navn
Jeg liker dem litt korte og tradisjonelle. Bryr meg ikke om det er et topp ti navn og vil ikke ha dobbeltnavnHar en Mari fra før, og sånn sett vil Mie klinge bra. Men det er noe jeg liker veldig godt med Helle altså
Erik eller Eirik står øverst på guttenavnlista. Men Eirik heter en god venn og kollega av samboer og Erik er mellomnavnet til min sjef, så sånn sett er det kanskje litt dumt. Eller, det gjør kanskje ingenting?
Ja her ei med det første navne. De andre liker eg ikkePernille, Petra, Paulina
Preben, Peter, Peder
Eg har litt lyst å finne et navn sol begynner på P men vanskelig både til gutt og jente
Vi har Tilde og Tuva fra før av. Om det blir en jente til så ønsker jeg at det blir enda et T-navn. Tonje, Tale, Thea, Tara er alle mulige...
Blir det en gutt blir det Lars. Det har vært klart siden lenge før jeg ble gravid første gangen.

Her ville ikke manne ha Oscar på første, Oscar ble detJente navn e jeg helt blank på..kanskje Sigrid. Guttenavn så er jeg så låst på Linus at ingen ting annet høres fint ut..haha .. Men Linus blir det ikke ifølge mannen.. Så æ sliter