Babynavn? Inspirasjon?

Trur aldri mannen min og jeg blir enig :hilarious: Han liker typisk norske og «staute» navn mens jeg bare liker prins og prinsesse navn, i følge han.. :hilarious:

Vi har tenkt på flere, men bestemmer oss ikke før babyen kommer.

Aktuelle jentenavn: Eva, Liv, Karoline eller Elin
Aktuelle guttenavn: Erik, Ola, Olav

Vi har klart både gutte- og jentenavn, men vil nok se an ungen før vi bestemmer oss helt. Vi har ikke tenkt til å vite kjønnet før fødsel :) Her får mannen bestemme guttenavn, jeg synes også de han har på lista si er ganske fine, da. Hvis det blir jente bestemmer jeg (mitt favorittnavn, som han har godkjent). Han har kun bibelske og ganske internasjonale navn på sin liste, mens jeg kun har typisk norske og tradisjonelle navn på min.

Blir det gutt skal han heter Bjørn :dummy:
Blir det hente skal hun hete Aurora :dummy1:
Det har gubben bestemt :hilarious:

Får vi gutt denne gangen håper jeg mannen min er enig om Iver. Dersom vi får jente skal hun hete Julie (Etter min farmor) Helene (etter mannens farmor og min mamma) Er så glad i oppkalling. Storesøster er også oppkalt etter mannens mormor og begge mødrene våre. Det passa perfekt når mødrene våre nesten heter det samme.

Jeg er helt blank på navn, har prøvd å tenke på det men ingenting kommer til meg. Håper liksom at inspirasjonen skal komme dalende så snart vi får vite kjønn

Vi har virkelig ingen peiling. Jeg liker tanken på oppkalling, kanskje spesielt etter pappa som døde tidligere i år, men vi får se. Vi bestemmer oss nok ikke før fødsel uansett. :)

Tenker mest på jentenavn, liker Ellie, Ellinor, Johanne (oppkalling), Nathalie. Gutt liker jeg Sebastian :)

Back
Topp