Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så langt har jeg ikke kommet. Tenker at jeg får vente til jeg vet kjønn.
Haha, nei - har ikke begynt å tenke på det. Og synes det er kjempe vanskelig med guttenavn. Så tenker jeg får vente til jeg vet hva det er. Førstemann fikk ikke navn før etter to uker, så får prøve å ha noe klart denne gangMen du har vell allerede noen favoritter? Eller?
Du da?Men du har vell allerede noen favoritter? Eller?
Såppas! Har du noen fra før?Vi har ingen tanker om dette enda. Vet ikke om vi vil vite kjønn heller, så det gjør det ikke noe lettere.
Niks! Etter 8 års prøving er vi mest opptatt av å få en unge som er frisk og med alle lemmer på plass. Om det er gutt eller jente er så lite viktig at det nesten er «samme det». Men jeg et helt åpen for at jeg endrer mening dersom det holder til OUL og helt i mål.Såppas! Har du noen fra før?
Det må være spennende å ikke vite kjønnet!
Niks! Etter 8 års prøving er vi mest opptatt av å få en unge som er frisk og med alle lemmer på plass. Om det er gutt eller jente er så lite viktig at det nesten er «samme det». Men jeg et helt åpen for at jeg endrer mening dersom det holder til OUL og helt i mål.
Til nr. 1 så hadde jeg navnet klart leeenge før jeg ble gravid. Denne gangen her så aner jeg ikke, jeg lurer på om vi faktisk må lage noen lister etterhvert. Hva med deg?Kanskje litt tidlig allerede. Hvilke navn har dere i tankene?
Kanskje litt tidlig allerede. Hvilke navn har dere i tankene?
Vi har to navn klare! Men blir det ei jente vil vi ha ett navn til. Da storebror har ett langt navn. Mens da mulig lillesøster har ett kort navn på tre bokstaver.Til nr. 1 så hadde jeg navnet klart leeenge før jeg ble gravid. Denne gangen her så aner jeg ikke, jeg lurer på om vi faktisk må lage noen lister etterhvert. Hva med deg?
Har to navn fra denne listen!Venter selv barn i februar, og vi kommer nok til å velge et vanlig internasjonalt navn Men vi er fortsatt litt usikker enda.
Leste en artikkel om å velge et mer vanlige navn, hvordan det kan ha noe å si om hvordan du er som person også utseende messig. veldig interessant https://baby-turtle.com/blogs/baby-development/choose-a-royal-baby-name
Var det da! Hadde store problemer selv når storebror skulle få navnFår vi jente så har vi noen alternativer! Får vi gutt igjen så har vi et seriøst problem! Det eneste navnet vi var enige om har vi brukt