Babynavn? Inspirasjon?

Så langt har jeg ikke kommet. Tenker at jeg får vente til jeg vet kjønn.

Men du har vell allerede noen favoritter? Eller?
Haha, nei - har ikke begynt å tenke på det. Og synes det er kjempe vanskelig med guttenavn. Så tenker jeg får vente til jeg vet hva det er. Førstemann fikk ikke navn før etter to uker, så får prøve å ha noe klart denne gang :-)

Første fikk navn halvveis! Mens vi tenker på navn til denne også, selv om vi ikke vet kjønnet enda. Men nå er kanskje jeg over gjennomsnittet fasinert av navn da.

Vi har ingen tanker om dette enda. Vet ikke om vi vil vite kjønn heller, så det gjør det ikke noe lettere. :rolleyes:

Såppas! Har du noen fra før?
Det må være spennende å ikke vite kjønnet!
Niks! Etter 8 års prøving er vi mest opptatt av å få en unge som er frisk og med alle lemmer på plass. Om det er gutt eller jente er så lite viktig at det nesten er «samme det». Men jeg et helt åpen for at jeg endrer mening dersom det holder til OUL og helt i mål. ;)

Niks! Etter 8 års prøving er vi mest opptatt av å få en unge som er frisk og med alle lemmer på plass. Om det er gutt eller jente er så lite viktig at det nesten er «samme det». Men jeg et helt åpen for at jeg endrer mening dersom det holder til OUL og helt i mål. ;)

Fantastisk! Mye gratulerer til dere!

Jeg tenkte selv med første at jeg ikke ville vite kjønnet! Men holdt ikke til OUL

Til nr. 1 så hadde jeg navnet klart leeenge før jeg ble gravid. Denne gangen her så aner jeg ikke, jeg lurer på om vi faktisk må lage noen lister etterhvert. Hva med deg?
Vi har to navn klare! Men blir det ei jente vil vi ha ett navn til. Da storebror har ett langt navn. Mens da mulig lillesøster har ett kort navn på tre bokstaver.

Sniker fra februar.
Her blir Ariel om det blir jente eller Matheus om det blir gutt. :-)

Hvilke type navn liker du da?
Jeg har en laaaang liste med navn på mobilen. Tror jeg må få 40 barn for å få brukt alle :hilarious:

Veldig glad i skjeldne navn som Alerion og Sienna. Men samtidig velsig glad i mer «vanlige» navn som eva og kristian.
Til nå er vi veldig fasrslått på Lea eller Henrik

Får vi jente så har vi noen alternativer! Får vi gutt igjen så har vi et seriøst problem! Det eneste navnet vi var enige om har vi brukt:hilarious::hilarious::hilarious:

Inspirasjon til navn henter vi fra oldeforeldre og tippoldeforeldre. Blir det gutt er vi egebtlig enig om Alvin Leo
Blir d jente sliter vi veldig da vi har brukt favorittene på de to første :happy:

Back
Topp