Babynavn - blir dere enig?

Vi har blitt enig om å ha hver vår liste hvor vi skriver opp aktuelle jente- og guttenavn uten å se på hverandres. Også får vi sette oss ned med listene sammen når det nærmer seg. Skriver ned navn jeg hører her eller der som kan være aktuelle, har vel en 8-10 navn allerede. Ikke sikker på alle men er et utgangspunkt hvertfall Tror samvoer kun har ett navn foreløpig :cool14

Osdann. Vi har ikke startet å snakke om det enda vi. :-) tenkte at vi planlegger med etter nipt og tul. Tørr liksom ikke planlegge for mye. Enda jeg er 11+1 i dag. :nailbiting:
Blir spennede p se om vi blir enige før babyen blir født for vi har ganske ulik stil på ting :)

Jentenavn vært klart lenge, oppkalling!
Guttenavn er litt verre, men vi begynner å nærme oss noe. Liker stort sett samme stil navn, tradisjonelle med historikk.

Vi har noen navn hi er enige om til jente. Til gutt er det vanskelig. Mannen klarer ikke være seriøst med sine forslag, kommer bare med tull. Så vi får ikke hatt en ordentlig samtale om det en gang. Vi har virkelig ikke samme smak når det gjelder guttenavn, selv om vi lett blir enige om jentenavn.

Tror vi hadde jentenavn men det blir en gutt. :D Har ikke guttenavn. Har kun 1 som jeg liker selv og har en ikke helt enig.

Det blir en vanskelig oppgave å finne navn denne gang synes jeg. Sa på spøk for en del måneder siden, at ja får vi et barn til så får vi kalle henne opp etter begges bestemødre ❤️
Blir det jente igjen for 3 gang så skal hun kalles opp etter hvertfall min mormor ❤️

Guttenavn har jeg mistet helt taket på ettersom vi ikke blir å bruke de vi snakket om med barn nr 1.

Vi har ikke snakket om det i det hele tatt! Blir vel mer naturlig når vi får vite kjønn tenker jeg :) Jeg har en liste med navn til begge kjønn og samboeren sa han skulle lage en også. Må si jeg er utrolig spent på hvilke forslag han kommer med :)

Jeg klarer ikke å komme på et eneste guttenavn jeg liker Jentenavn derimot har jeg mange. Liker navn som beste/oldemødre har. Ingeborg, olaug, edith, Margrete.
Nå vet vi ikke kjønn, så hvis det blir gutt blir han navnløs

Jeg la ned veto på guttenavn og han var heldigvis enig. På jentenavn hadde vi samme forslag så der var vi også enig :)

Vi var egentlig enige om jentenavn men nå har jeg begynt å tvile, for jeg syns det blir for likt navnet til et av mannens tidligere barn. Nevnte det for han i går og han virka ikke helt fornøyd med at jeg plutselig ikke var enig likevel. Så vi får se hva det blir til :)

Vi var egentlig enige om jentenavn men nå har jeg begynt å tvile, for jeg syns det blir for likt navnet til et av mannens tidligere barn. Nevnte det for han i går og han virka ikke helt fornøyd med at jeg plutselig ikke var enig likevel. Så vi får se hva det blir til :)

Ja, me har rett og slett ikkje peiling! Må nok vente til tassen kjem. Blir nok kanskje noko på K og eller M

Back
Topp