Har dere tenkt å reise på ferie under graviditeten? Fortell gjerne hvor, og hvor langt du er på vei da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på ferie i starten av graviditeten, da var jeg 5 - 6 uker påvei. Var i Tyrkia. Har også tenkt reise tilbake til Tyrkia i slutten av oktober, da vil jeg være 20 + 2 til 21 + 5 påveiHar dere tenkt å reise på ferie under graviditeten? Fortell gjerne hvor, og hvor langt du er på vei da![]()

Ja, er ikke så full den sparegrisen etter de 250.000 vi punga ut i Danmark..Blir nok ikke det. Skal ha nytt tak, vi.![]()
![]()
Om du drar innenfor EU så går det jo, mtp helsetrygdkortet?Jeg har ferie når jeg er i uke 22. Har lyst til å reise, og det er jo den gyldne 2.trimester, men er litt sånn redd for å reise langt bort.
Hadde dere tenkt på evt helsetilbud og sånn? Er jo ikke til å redde hvis det skulle skje noe på turen, men de må jo kunne ivareta meg? Eller er det hysterisk å tenke på![]()
Nei, tar litt av midlene det.Ja, er ikke så full den sparegrisen etter de 250.000 vi punga ut i Danmark..

Ja tenkte mer på om man skal planlegge sånn at det faktisk er gode sykehus i nærheten osv.Om du drar innenfor EU så går det jo, mtp helsetrygdkortet?

Da ville jeg sjekket opp i reiseforsikringen i alle fall!Ja tenkte mer på om man skal planlegge sånn at det faktisk er gode sykehus i nærheten osv.
Og vil helst utenfor EU i november![]()
Ja, god idé, kan jo hende de regner graviditet inn under risikosport!Da ville jeg sjekket opp i reiseforsikringen i alle fall!![]()
Man vet jo aldri med forsikringsselskapeneJa, god idé, kan jo hende de regner graviditet inn under risikosport!

Så bra!Det står bare at de ikke dekker svangerskapskomplikasjoner etter uke 36, så da må det jo bety at de dekker før![]()