Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Her liker hun helt klart risgrøten bedre enn den med hvete!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her liker hun helt klart risgrøten bedre enn den med hvete!
JeppDet gjør min å, men når jeg blander sviske eller aprikos pure spiser han hvete grøten også. Har du prøvd å blande med pure?
Kun testet pære. Hun likte den bedre i grøt enn alene som hun fikk første gangen. Kanskje derfor?Den eple-/pæremosen fra nestlé var ganske syrlig.
Kun testet pære. Hun likte den bedre i grøt enn alene som hun fikk første gangen. Kanskje derfor?
Bananis?Min er ikke spesielt glad i grøt. Gulrot er ok, mens blåbær og bananis var kjempegodt.![]()
Okey jaJeg lagde is av blåbær og banan.![]()
Min fikk smake grøt for første gang i dag.Med ris og hvete. Også aprikosmos til dessert.
Den var veldig tynn, og han fikk veldig lite siden det var første gangen, men så ut som at han likte det.
Okey jaklarte du å få han til å spise noe kaldt? Min lille fikk sviskemos jeg hadde hatt i kjøleskapet og da rynka hu fort på nesen og nektet å åpne munnen igjen
eller digger hu den... Men da romtemp! Kresen skal de være gitt!
JaSå gøy da! Lagde du aprikosmos selv?
Her smakte vi grøt for første gang i dag. Fra å gaupe mot skjeen så lukket han den. Ikke like begeistret. Frukt er vist bedre!
Kan jo gjøre detPrøv å dyppe skjeen i grøt først og så i sviskemos![]()
Det var lurt! Det skal jeg og prøvePrøv å dyppe skjeen i grøt først og så i sviskemos![]()