Babymat

Min fikk smake grøt for første gang i dag. :) Med ris og hvete. Også aprikosmos til dessert. :) Den var veldig tynn, og han fikk veldig lite siden det var første gangen, men så ut som at han likte det.

Jeg lagde is av blåbær og banan. ;)
Okey ja ;) klarte du å få han til å spise noe kaldt? Min lille fikk sviskemos jeg hadde hatt i kjøleskapet og da rynka hu fort på nesen og nektet å åpne munnen igjen :p eller digger hu den... Men da romtemp! Kresen skal de være gitt!

Min fikk smake grøt for første gang i dag. :) Med ris og hvete. Også aprikosmos til dessert. :) Den var veldig tynn, og han fikk veldig lite siden det var første gangen, men så ut som at han likte det.

Så gøy da! Lagde du aprikosmos selv?

Okey ja ;) klarte du å få han til å spise noe kaldt? Min lille fikk sviskemos jeg hadde hatt i kjøleskapet og da rynka hu fort på nesen og nektet å åpne munnen igjen :p eller digger hu den... Men da romtemp! Kresen skal de være gitt!

Jeg ble veldig overrasket. ;) Jeg ga han en liten smak for moro skyld, trodde ikke han ville like det, men tunga arbeida skikkelig. :) Tunga begynte å gå allerede mens jeg førte isen mot munnen hans.
Hehe, nei, de er jo vant til lunken mat og da er det nok ikke så godt med kaldt. Bortsett fra min rare baby, hehe. ;)

Her smakte vi grøt for første gang i dag. Fra å gaupe mot skjeen så lukket han den. Ikke like begeistret. Frukt er vist bedre!

Back
Topp