Babymage

Fin mage :)
Veldig opplåst her og,gleder meg til å få nyheten ut så man slipper holde inne magen haha
 
Fin mage :)
Veldig opplåst her og,gleder meg til å få nyheten ut så man slipper holde inne magen haha
Haha!!
Ja, det skal bli deilig
Babyen min er bare 1,5 cm og likevel så bolle :hilarious:
 
Kjøpte både gravidbukse og gravidsteømpebukse i dag. Er bare 8+5 og har ikke lagt på meg mer enn en halv kilo så langt, men magen står ut som en kul både morgen og kveld. Ingen av buksene passer lenger. Ganske irriterende når man ikke er offentlig gravid enda. Vet ikke om det er luft eller hva. Heldigvis er det iskaldt om dagen så jeg kan gå i store ullgensere med hod grunn :p
 
Kjøpte både gravidbukse og gravidsteømpebukse i dag. Er bare 8+5 og har ikke lagt på meg mer enn en halv kilo så langt, men magen står ut som en kul både morgen og kveld. Ingen av buksene passer lenger. Ganske irriterende når man ikke er offentlig gravid enda. Vet ikke om det er luft eller hva. Heldigvis er det iskaldt om dagen så jeg kan gå i store ullgensere med hod grunn :p

Deilig med passelige bukser! Har måtte investe i noen selv. Merkelig det der. Babyen er jo ikke 2 cm engang :hilarious:. Jeg har blitt myyye større nå:facepalm:.. men bruker og strikkegensere :smug:
 
Magen er vesentlig større enn til vanlig og spesielt bukser har blitt et problem. Er nok dels luft og vann i kroppen, men også dels fordi jeg har spist mye for å holde kvalmen i sjakk.

Må bare prøve å passe på kostholdet litt, men er så trøtt og energiløs og da føles det ekstra kjipt å «nekte» kroppen mat, haha!
 
Back
Topp