Babymage

Drommebaby

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Er det flere enn meg som har fått skikkelig bollemage? Er ekstra oppblåst om kvelden.
Skal på et stort arrangement/galla i morgen med konsernet jeg jobber i.. Og jeg har kun fortalt til sjefen at vi skal ha baby....
Tror dere flere kommer til å merke det...? :hilarious:

Flere som er oppblåst?

upload_2019-1-17_21-14-57.jpeg
 
Kjenner meg så godt igjen! Går stort sett i litt vide klær på jobb, føler man ser magen allerede:wideyed:
 
Er kjempe oppblåst :wtf:
 
Haha ja på kvelden er jeg ganske så oppblåst :eek: Ganske så usjarmerende kan man vel si, tarmer fylt av luft og div :wtf:
 
Sånn er det her å! Flat på morningen og bolle på kvelden :) vi skal i barnedåp den 17.2, men da er vi 11-12 uker så da gjør det ikke så mye att det synes. Nå går jeg heldigvis i uniform på to av jobbene mine
:) så ikke så synlig! Og på kvelden på trening er det stor tskjorte ! :)
 
Åh så fin liten mage :love7 her har det også begynt å komme litt, tok første magebilde i går! :Heartred
 
Så fin mage:Heartpink Her er magen flat om morgenen og rund om kvelden - men tror nok ikke det er babyen, heller luft :hilarious:
 
Veeeldig oppblåst jeg også!! Blir mer og mer utover dagen. Ganske slitsomt egentlig:rolleyes: Gleder meg til det blir ordentlig babymage, men det vel en stund til ennå :)

Også er jeg helt sykt tørr i munnen:wacky:
 
Kjenner jeg også er oppblåst men jeg sliter så med å spise, mangler nesten matlyst helt, i tillegg så brekker jeg meg fordi jeg egentlig ikke er sulten men vet at jeg må spise..
 
Så fin mage ❤️

Jeg har litt ekstra på magen så den er ikke flat til vanlig så ingen ser at den er oppblåst tror jeg :p Men er veldig oppblåst på kvelden.
 
Jeg har fått mage, såpass at buksene mine ikke passa lenger :eek: jeg er vanligvis ganske flat, og dette er tatt nå... Blir bare værre utover dagen... :)

20190119_113938.jpg
 
Jeg har fått mage, såpass at buksene mine ikke passa lenger :eek: jeg er vanligvis ganske flat, og dette er tatt nå... Blir bare værre utover dagen... :)

Vis vedlegget 286052

Såå fin! Herlig :)
Har måtte gå med løsere klær jeg også.
Det var 3 stykker som spurte meg om jeg hadde baby på vei på arrangementer jeg var på. :hilarious:
Var ikke helt klar for å dele nyheten i uke 7. Men men..:p
 
Fine magen :):Heartpink
har kommet her også, spesielt utover dagen, men kjenner jeg sliter litt med det- føler meg bare feit enda egentlig. mulig fordi jeg syns det er for tidlig med mage i uke 7 :rolleyes: men her sitter jeg da alikevel, med gravidbuksen min å gjesper :shifty::hilarious:
 
På kvelden kunne jeg vært mange måneder på vei :p i forrige svangerskap kom livmoren over skambeinet i uke 8, å det begynte å bli vanskelig å skjule. Spent på når den kommer denne gangen ❤️
 
Sjekk denne oppblåste magen fra igår:wideyed: første gang i dette svangerskapet at jeg har vært såå oppblåst, gleder meg til dette ikke bare er luft lenger:Heartred
 

Vedlegg

  • 1B0A1672-9467-4558-BFB2-9ADD2F4AF662.jpeg
    1B0A1672-9467-4558-BFB2-9ADD2F4AF662.jpeg
    410,9 KB · Visninger: 78
Sjekk denne oppblåste magen fra igår:wideyed: første gang i dette svangerskapet at jeg har vært såå oppblåst, gleder meg til dette ikke bare er luft lenger:Heartred

Sånn ser jeg også ut noen ettermiddager:hilarious: Du ser fin ut da :D Og ser egentlig sånn ut i dag også på jobb! Godt jeg har en litt løs kjole:p
 
Ingen mage her foreløpig - går egentlig motsatt vei fordi jeg ikke får i meg så mye om dagen. Regner med det snur snart, for har lagt på meg mye i tidligere svangerskap.
 
Back
Topp