Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! :OFørste svangerskapet mitt vistes det ikke før jeg var over 6 mnd på vei.
Er mitt tredje nå , 15+4 og har vært umulig å skjule i temmelig mange uker![]()
Jeg har lik klump nederst slik du har, men det er ingen som ser det (tror jeg da!), men de som vett det ser hva jeg snakker om
Jeg ble flyttet en dag frem på ultralyden i dag så jeg er også faktisk 14+2 i dag!![]()
Ja jeg valgte gå til privat for er alt for utålmodig til å vente til oul 18 august!Føler alle ser det, jeg! Sikkert for at jeg enda bruker mine gamle klær, som er litt mer tettsittende?!
Artig at vi er like langt på veiog bor i Stavanger! Spent på om det er gutt eller jente her, må bare vente i 34 dager til
![]()
Jentemage?Jeg er også førstegangs, og har slitt med å skjule magen siden uke 6 (da pga luft).. Er 13+3 i dag, og har tydelig babymage (jentemage, sa min mor) nå!
♡
Stemmer, det var Ålgård du boddeJa jeg valgte gå til privat for er alt for utålmodig til å vente til oul 18 august!![]()
Jeg bor på Ålgård for å være mer presis
Jeg har samme klær som før jeg og, men bruker litt løse topper ja![]()
Godt å høre at jeg ikke er alene! Det kom så brått på! Sikkert bare jeg som la ekstra godt merke til det idag :OJeg er førstegangsgravid og har fått stor og tydelig babymage! Jeg er 14+4![]()
D er nok bare noen som får mage tidligGodt å høre at jeg ikke er alene! Det kom så brått på! Sikkert bare jeg som la ekstra godt merke til det idag :O
Jaa <3 føler jeg kjenner noen "bobler", men ikke lett å si om det er babyen eller bare innbilning!D er nok bare noen som får mage tidliggleder meg bare til jeg begynner å kjenne babyen også
![]()
Så spennende! Hvis du kjenner kroppen din godt er d jo mulig at d er babyen du kjennerJaa <3 føler jeg kjenner noen "bobler", men ikke lett å si om det er babyen eller bare innbilning!
En dag før meg daStemmer, det var Ålgård du boddegøy! Har 17 august
men jeg får bare telle ned og satse på at tiden går fort!
Det er ikke luft her heller! Det er jeg sikker på..kanskje jeg også venter en jente?!En dag før meg dablir spennende!
Jeg har jo fått litt mage og jeg mener det ikke er bare luft, er førstegangs gravid og venter jo jente![]()
Det hadde jo vært litt stilig daDet er ikke luft her heller! Det er jeg sikker på..kanskje jeg også venter en jente?!![]()
:O
JaaDet hadde jo vært litt stilig da![]()
Hvorfor et du sikkert på det?Det er ikke luft her heller! Det er jeg sikker på..kanskje jeg også venter en jente?!![]()
:O