Babymage

Første svangerskapet mitt vistes det ikke før jeg var over 6 mnd på vei.

Er mitt tredje nå , 15+4 og har vært umulig å skjule i temmelig mange uker :)

Jeg har lik klump nederst slik du har, men det er ingen som ser det (tror jeg da!), men de som vett det ser hva jeg snakker om :p
Jeg ble flyttet en dag frem på ultralyden i dag så jeg er også faktisk 14+2 i dag! :D

Jeg har lik klump nederst slik du har, men det er ingen som ser det (tror jeg da!), men de som vett det ser hva jeg snakker om :p
Jeg ble flyttet en dag frem på ultralyden i dag så jeg er også faktisk 14+2 i dag! :D

Føler alle ser det, jeg! Sikkert for at jeg enda bruker mine gamle klær, som er litt mer tettsittende?!

Artig at vi er like langt på vei :D og bor i Stavanger! Spent på om det er gutt eller jente her, må bare vente i 34 dager til :(

Føler alle ser det, jeg! Sikkert for at jeg enda bruker mine gamle klær, som er litt mer tettsittende?!

Artig at vi er like langt på vei :D og bor i Stavanger! Spent på om det er gutt eller jente her, må bare vente i 34 dager til :(
Ja jeg valgte gå til privat for er alt for utålmodig til å vente til oul 18 august! :p
Jeg bor på Ålgård for å være mer presis :p
Jeg har samme klær som før jeg og, men bruker litt løse topper ja :)

Jeg er også førstegangs, og har slitt med å skjule magen siden uke 6 (da pga luft).. Er 13+3 i dag, og har tydelig babymage (jentemage, sa min mor:p) nå! :D

Ja jeg valgte gå til privat for er alt for utålmodig til å vente til oul 18 august! :p
Jeg bor på Ålgård for å være mer presis :p
Jeg har samme klær som før jeg og, men bruker litt løse topper ja :)
Stemmer, det var Ålgård du bodde :) gøy! Har 17 august :( men jeg får bare telle ned og satse på at tiden går fort!

Det er ikke luft her heller! Det er jeg sikker på..kanskje jeg også venter en jente?! :) :) :O
Hvorfor et du sikkert på det?

Luften jeg kjenner som gravid er noe helt annet enn noe jeg forbinder med luft til vanlig.

Og jeg vet det ikke er babyen, noen ganger går det over navlen, og så langt opp går ikke livmoren min

Back
Topp