Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: metherese
Tatt 5min før jeg gikk å la meg den 13 desember, og i det jeg la meg gikk vannet[;)]
Tatt 5min før jeg gikk å la meg den 13 desember, og i det jeg la meg gikk vannet[;)]
ORIGINAL: sommerfugler85
Det er forresten veldig moro å se alle di forskjellige magene vi hadde! Jeg syns alle hadde flotte gravidmager jeg!!![:D]
ORIGINAL: BlessItBe
ORIGINAL: Førstegangs
ORIGINAL: sjokomuffin
Her er magen min 4 dager før lillePrins flyttet ut av hybelen sin..
[:-] så smal magen din var [:D] men fin altså [:D][:D] min gikk helt rundt den hahah
Takk! Jg ble heldigvis ikke så stor og kunne bruke alle klærne mine hele veien.. Var noen bukseknapper som ikke fikk gjøre jobben sin da... [;)] Gleder meg til å gå gravid igjen, jeg..
Samme her, var så deilig å kunne bruke de vanlige klærne[:)]
Men de sier jo, var du lita første gang blir du stoooor neste gang[8D]
ORIGINAL: LaMona
ORIGINAL: Alexandra82
Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa [:)]
Sign! Du kledde virkelig å gå gravid [:D]
Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa
så koselig sagt:) det der var 1 uke etter termin forrestenhehe
Enda mer imponert
ORIGINAL: Cathrine09
Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa
Sign!!For en fresh dame!!
Herregud å søte dere er!!! Dere er virkelig noen freshe damer dere og!! Men som sant skal sies, så har jeg vel aldri følt meg så vel med kroppen min som det jeg gjorde da jeg var høygravid[:)] En grunn til at magen skal "henge" over buksa liksom[:-] hehehe
Det er forresten veldig moro å se alle di forskjellige magene vi hadde! Jeg syns alle hadde flotte gravidmager jeg!!![:D]
Du kledde virkelig å være gravid!
Jeg får si som deg, jeg liker å være gravid.. Men om det blir noen neste gang her får tiden vise... Foreløpig er vi godt fornøyd med to barn[;)] Og med de høye bt og inn og ut av sykehus og masse ødem de siste ukene så var det kanskje ikke så veldig kos å være gravid likevel[:)]
Skikkelig fresh var du! [:)]
ORIGINAL: ing_ping
vinklet slik at den skal se HUUUGE ut :P hahhah ^^
Siste som ble tatt.. Ser jo igrunn ikke noe utenom at jeg ser oppblåst ut :P Her er vel bare dager eller timer før
Takk det samme frøken![:D]
Takk det samme frøken![:D]
Takketakk! [:)] Og du, jeg trenger tips av deg ang. håret mitt... Du er frisør, ikkesant?
Du kledde virkelig å være gravid!
Jeg får si som deg, jeg liker å være gravid.. Men om det blir noen neste gang her får tiden vise... Foreløpig er vi godt fornøyd med to barn[;)] Og med de høye bt og inn og ut av sykehus og masse ødem de siste ukene så var det kanskje ikke så veldig kos å være gravid likevel[:)]
Ååå...tusen takk[:)]
Jeg kunne virkelig tenkt meg å blitt gravid igjen NÅ! men, vi har et soverom her, og det frister ikke akkurat å ha mer enn ett barn der inne! hehe[:D] Så vi får vente med det til vi får kjøpt oss et hus[:)]
Ikke no moro å fly inn og ut av sykehus hele tiden!! appropo det..sånn nesten stesøstera til samboeren min hadde termin 18.mai, og hun måtte ta keisersnitt påskeaften pga svangerskapsforgiftning.. Tror aldri i hele mitt liv at jeg har sett et menneske som har hatt så mye vann i kroppen som det hun hadde, så det var bra di fikk gjort noe med det! Der har jo jeg vært veldig heldig både når det gjaldt graviditet og fødsel..alt gikk som det skulle hele veien...aldri noen veldig store plager bortsett fra å være svimmel til alle døgnets tider siste halvdelen av svangerskapet, men det gikk jo bra..ble sykemeldt fra jobben, så da tok jeg jo alt i mitt eget tempo uansett[:D]
Siste som ble tatt.. Ser jo igrunn ikke noe utenom at jeg ser oppblåst ut :P Her er vel bare dager eller timer før
Hvor mye før kom lillesnupp?? Og hva skjedde?? Svangerskasforgiftning, eller noe??
Hvor mye før kom lillesnupp?? Og hva skjedde?? Svangerskasforgiftning, eller noe??
Uke 29, så 11 uker før.. :P Jeg blåser sikkert opp magen så den skal se stor ut, for hadde igrunn ingenting :P
Nei morkaken funket ikke, ga henne ikke næring, så hun var fryktelig liten, så da tok de henne ut :P Kort fortalt :D