Babymage

Her er magen i v 39+4:                                      Her magen i v 40+2 (Ella kom ca 15 t etter dette bildet er teke)

Legg inn begge bilda for å vise kor magen forandra fasong og sank ned dei siste dagane.

Her er det 18 dager til termin

På føden

ORIGINAL: Alexandra82

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa [:)]

Signerer! Fy flate! Ser jo ut som du er klar for byn :D hihi :D Du er kjempefin!

Uke 36+1, 9 dager før han kom =)

Samme dag som ho kom til [:D] (trur æ)

En gang i svangerskapet (uke 37 eller no, og det sure trynet[8D]):

ORIGINAL: Kin3mor

Å så fantastisk å våkne opp til så mange fine babymaga! Æ savne den tida! [:(] Sommerfugler85: Må bare si som alle andre, utrulig kor fin du va! Sku ønske æ å så sånn ut!

ORIGINAL: *..Tina..*

ORIGINAL: Alexandra82

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa

Signerer! Fy flate! Ser jo ut som du er klar for byn :D hihi :D Du er kjempefin!

Så søte dere er!!! Jeg så ikke sånn ut alle dagene altså!! hehehe, men her var jeg klar for bytur søndag før julaften, ned å få kjøpt di aller siste julegavene:) hehe

Fin alle sammen [:D]

Så nydelige dere er!! Herlige mager altså[:)]

Ble litt stort bilde, gidda ikke forminske.. [8D]

Uke 36

Her er det siste som er tatt unntatt på føden da[;)] Dette er to dager før han kom, og vi hadde nettopp fått tilsendt vogga hans fra Trøndelag og avduket den[:D]

Her er jeg ca 2 uker før termin (eneste måten jeg fikk tatt bilde av magen min selv, sambo var innsatt atm) [8D]

Her er magen dagen før litja kom til :D

Magen min sank aldri skikkelig den, så den var like høy som alltid dagen før fødsel [8|]

Uke 29

Siste magebildet som ble tatt faktisk.. [:)]

Noen dager før fødselen[:)]

På sykehuset kun noen timer før hun kom[;)]

Så bra ide[:D] savner graviditeten.

her e magen min 40 uker (1 uke før han kom)[:D]

Back
Topp