Babykveld Barnas hus

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Skal dere på babykveld på Barnas hus kommende onsdag? Er som regel mye bra tilbud der. Arrangementet ligger inne på FB-siden til Barnas hus.
Tilbudene blir ikke lagt ut før på mandag. Jeg skal ihvertfall dra. Ser for meg at det er mye å spare den kvelden :D

Ikke planer om å dra nå på onsdag nei, men var på babykveld før 2 årigen ble født og da sparte vi mye på vogn+bilstol på tilbud :)

Det er litt rart da, for de kaller det "baby-kveld" men det starter ons 16.e mars kl 10.00?

Enig. Vanligvis har de det kun fra 6-8 eller noe sånt :P
Blir litt tyngre å være der til 10 om morgenen med kvalmen :P
Kanskje de har det hele dagen da? Kan det være mulig? Jeg er jo på jobb dagtid og har ikke mulighet før på kvelden.... :( Men å andr siden er det da er jeg kvalm så det spørs om det blir nå!! :P

Kanskje de har det hele dagen da? Kan det være mulig? Jeg er jo på jobb dagtid og har ikke mulighet før på kvelden.... :( Men å andr siden er det da er jeg kvalm så det spørs om det blir nå!! :P
De har det hele dagen ja. Men alle de beste tilbudene forsvinner nok når de åpner. Ser likevel for meg at det er en del gode kupp igjen på kvelden også :D

Noen som vet om det pleier å være flere ganger i året? :)

De har kommet med litt mer informasjon nå. Noen tilbud gjelder hele dagen, også har de noen spesielle fra klokka 18 :)

Det bruker å være Babykveld i ca mars, og igjen i ca oktober/november. Som Kristin90 sier over her er det noen tilbud som varer hele dagen, og noen som kun er etter kl 18, ofte er det de "beste" (/mest populære) tilbudene som er etter kl 18, mens det ofte er litt mer generelle tilbud tidligere på dagen (typ X% rabatt på alle Y). Jeg lurer på om vogntilbudet har brukt å vare hele dagen..

Hadde det ikke vært for at jeg jobbet på Barnas Hus her før, og derfor kjenner nesten alle som jobber der godt, og ingen av dem vet at jeg er gravid enda, hadde jeg garantert møtt opp :p Hvis det blir noen helt sykt bra tilbud spørs det om jeg sender svigerinna mi eller svigermor :D

Back
Topp