Babyklister

Marianne1

Glad i forumet
Kan babyklister gjøre at mensen blir forsinket og man får en "falsk" gravitest??

nei tror absolutt ikke det kan gi falsk positiv graviditetstest
eg har brukt babyklister og mine tester er blendahvite[:-]
men mensen min er veldig forsinket da....[8|]

Babyklister er det noen som brukes i tillegg til gelen en får på resept???

Babyklister er et annet navn på "Berberis Fructus Comp D4". Er et homeopatmiddel
som kan hjelpe til bedre blodsirkulasjon i livmoren.
Har kjøpt det fra Danmark da det ikke selges i Norge i denne fortynningen.

ORIGINAL: Vugge

Nei, det har jeg aldri lest at det kan gjøre. Er jo bare et homeopat-middel for å styrke slimhinnen.. Har lest endel om det, og du må nok bare vende deg til tanken på å bli mor tror jeg [;)] Brukte du det forresten?

Begynte på det dagen jeg hadde uttak! Tar 10 dråper 3 ganger om dagen! Har troa på de! [:)]

ORIGINAL: Hope

Kan kjøpes her: http://www.netspiren.dk/ 

Du finner det under homøpati, Allergicas com, heter Berberis Fructus Comp D4

koster 123 DK

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Hope

Kan kjøpes her: http://www.netspiren.dk/

Du finner det under homøpati, heter Berberis Fructus Comp D4

jeg skriver inn alle opplysningene og så får jeg denne mld Du skal acceptere salgs og leveringsbetingelser

men jeg ser ikke noe sted der dette skal krysses av....

På den siden der som du skriver inn alle opplysningene, står det nederst "Jeg accepterer salgs og leveringsbetingelser ", der skal du hake av.

De legene på porsgrunn sier  dette "babyklisteret" bare er tull og fanteri!!!!! Derfor har ikke jeg giddi å brukt penger på det....stoler på det de sier jeg.

ORIGINAL: ElinR

da har jeg bestilt [:D]

Da gikk det jo bra[:)] Håper spiren din klistrer seg fast i 9 mnd nå[:D]

ORIGINAL: kate

De legene på porsgrunn sier  dette "babyklisteret" bare er tull og fanteri!!!!! Derfor har ikke jeg giddi å brukt penger på det....stoler på det de sier jeg.

Jeg fikk beskjed av Kahn at det var ikke noe som var bevist for eller imot, men det skadet hvertfall ikke å prøve.. Rart..[8|] Men, i Danmark får man det hvertfall ved prøverør, så er verdt et forsøk. Syns ikke 200 kr er så mye å bruke når man først bruker 15000 jeg da.. [;)]
samme her.... koster ikke mye og er villig til å prøve det meste i håp om å oppnå drømmen

TRO KAN FLYTTE FJELL!!! [:)] [:)]  [:)]

Jeg har bestilt dette nå, Frøya klinikken er for å bruke det dersom det er det som kan være problemet, mens en svensk klinikk er ikke for , men det skader iallefall ikke. Det kostet litt over 150 kr for meg, har ikke kommet i posten enda, kan ta 5 dager eller slikt tror jeg, bestilte i påsken. Jeg betalte med kredittkort.
Her er adressen den blilligste plassen å bestille i fra i Danmark.

http://www.helsehelse.dk/shop/berberis-fructus-d4-1662p.html

Oh Marianne du får ikke falsk positiv av denne, så du er sååååå gravid jenta vår!!!!!

Du kan vel neppe gjøre noe skade med anansen eller kiwien, så det er vel bare å tygge i vei! Er jo uansett sunt! Lag fruktsalat til dessert, eller kanskje en smoothie til frokost/mellommåltid?? En godt mixa smoothie vil jo også "kamuflere" noe av kiwismaken! Er jo både godt og sunt, og man kan putte oppi hva man liker av frukt! [:D]

Hei Vugge jeg er her, hun anbefalte å ta de vitaminene som jeg allerede tar, hm...det er selvfølgelig B vitaminene du kan spise så mye du vil av for de er vannløslige, du tisser ut det du ikke trenger, derfor ikke skadelig. Men du må nok regne med litt gulere eh....tiss da når du tar endel av dem, hva gjør det da. De beste B vitaminene er B6 og B12, dette er for slimhinner og lenger lutealfase, husker ikke hvem som hørte hjemme hvor nå, men du kan ta B-kopleks fra apoteket, den jeg tar har også 200 av dosen på 400 med folat, og så er resten; 200 i vitamineral, der er det også C vitamin og zink som er greit å få litt av med mer. B6 er foresten bra for morgenkvalme for de som trenger det, men du kan ikke bare ta en av disse, derfor er det tryggest å ta B-kompleks eller B-total.

Det jeg tar er Vitamineral fra Vitaplex(butikken)
B-kompleks 7 ulike B vitaminer fra Nycoplus (appotek)
Omega-3 2 kapsler.

Jeg slipper en ekstra vitamin tablet med folat for jeg får mengden på 400 i 1 tablett b-vitaminer og en tablet B-kompleks, der hver tabldett er på 200. Dette er vel ikk så ille jenter[8D]

Jeg henger hvist ikke med i trådene her, annanas hver dag etter egguttak, men det holder med en skive eller to. Kiwi var nytt for meg. Men det har kanskje litt samme virkning som annanas.

Annanas er bra for lutealfase defekt, for å får den lenger og også for slimhinnene i livmoren og festingen av denne grunnen.

ORIGINAL: *Teutonia05* 9pp

For oss "vanlige" prøvere kan vi også ta babyklister? og skal det taes noen dager før el, under el eller etter? spennende tråd dere hadde her[;)] jeg har el i morgen eller på lørdag.

Ja, du skal begynne etter du har hatt el, da må du vite det sikkert, så da anbefaler jeg temping og el tester!!!!

ORIGINAL: twinanne

For oss "vanlige" prøvere kan vi også ta babyklister? og skal det taes noen dager før el, under el eller etter? spennende tråd dere hadde her[;)] jeg har el i morgen eller på lørdag.

Ja, du skal begynne etter du har hatt el, da må du vite det sikkert, så da anbefaler jeg temping og el tester!!!!

Jeg har denne Cb monitoren, så da tar jeg sjansen på å begynne når den er ferdig med max og kommet på lav igjen[;)]
Takk for svar twinanne

Den kan du jo bruke, regner med at du har hatt innkjøringsfasen med den så den har tilpasset seg syklusen din.

ORIGINAL: Marianne1

Nei, det har jeg aldri lest at det kan gjøre. Er jo bare et homeopat-middel for å styrke slimhinnen.. Har lest endel om det, og du må nok bare vende deg til tanken på å bli mor tror jeg [;)] Brukte du det forresten?

Begynte på det dagen jeg hadde uttak! Tar 10 dråper 3 ganger om dagen! Har troa på de! [:)]

Følger det med instrukser om hvordan man skal ta dette middelet...? Blander du de i vann eller noe? Og når kan man begynne med det? Skal begynne på medisiner for fryseforsøk når tanta kommer nå, kan man begynne med engang eller skal jeg vente til innsett????[;)]

Back
Topp