Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
Nei, det har jeg aldri lest at det kan gjøre. Er jo bare et homeopat-middel for å styrke slimhinnen.. Har lest endel om det, og du må nok bare vende deg til tanken på å bli mor tror jeg [;)] Brukte du det forresten?
ORIGINAL: Hopekoster 123 DK
Kan kjøpes her: http://www.netspiren.dk/
Du finner det under homøpati, Allergicas com, heter Berberis Fructus Comp D4
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: Hope
Kan kjøpes her: http://www.netspiren.dk/
Du finner det under homøpati, heter Berberis Fructus Comp D4
ORIGINAL: Vuggesamme her.... koster ikke mye og er villig til å prøve det meste i håp om å oppnå drømmen
ORIGINAL: kate
De legene på porsgrunn sier dette "babyklisteret" bare er tull og fanteri!!!!! Derfor har ikke jeg giddi å brukt penger på det....stoler på det de sier jeg.
Jeg fikk beskjed av Kahn at det var ikke noe som var bevist for eller imot, men det skadet hvertfall ikke å prøve.. Rart..[8|] Men, i Danmark får man det hvertfall ved prøverør, så er verdt et forsøk. Syns ikke 200 kr er så mye å bruke når man først bruker 15000 jeg da.. [;)]
ORIGINAL: *Teutonia05* 9pp
For oss "vanlige" prøvere kan vi også ta babyklister? og skal det taes noen dager før el, under el eller etter? spennende tråd dere hadde her[;)] jeg har el i morgen eller på lørdag.
ORIGINAL: twinanne
For oss "vanlige" prøvere kan vi også ta babyklister? og skal det taes noen dager før el, under el eller etter? spennende tråd dere hadde her[;)] jeg har el i morgen eller på lørdag.
Ja, du skal begynne etter du har hatt el, da må du vite det sikkert, så da anbefaler jeg temping og el tester!!!!
Jeg har denne Cb monitoren, så da tar jeg sjansen på å begynne når den er ferdig med max og kommet på lav igjen[;)]
Takk for svar twinanne
ORIGINAL: Marianne1
ORIGINAL: Vugge
Nei, det har jeg aldri lest at det kan gjøre. Er jo bare et homeopat-middel for å styrke slimhinnen.. Har lest endel om det, og du må nok bare vende deg til tanken på å bli mor tror jeg [;)] Brukte du det forresten?
Begynte på det dagen jeg hadde uttak! Tar 10 dråper 3 ganger om dagen! Har troa på de! [:)]