Hei!
Er det noen som har erfaring med babyklister? Tenkte det skader ikke å prøve alt denne gangen...
Er det noen som har erfaring med babyklister? Tenkte det skader ikke å prøve alt denne gangen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bestiller dere?
Jeg kjøpte det på helsehelse.dk, men får ikke den nettsiden til å fungere lenger...
Søk på fructus femina og se hva som kommer oppvar fra Danmark iallefall
![]()
Jeg kjøpte det på helsehelse.dk, men får ikke den nettsiden til å fungere lenger...
Sender kun til Danmark![]()
Så utrolig teit!Søren :/
Da må det vel være noe duste Norge har sørget for da :/ ble jo brått ulovlig dette med å importere vitaminer osv til eget bruk![]()
Så utrolig teit!
I hvert fall når hele legeindustrien i Norge mener det bare er tull. Så hva er så farlig med at folk tar det da?!?! Typisk Norge ass..Kunne ikke vært mer enig i det nei!
Her skal man ikke få lov å bestemme over sin egen kropp tydeligvis !
Jeg ble gravid på de to forsøkene jeg brukte babyklisterHar lest her inne en gang at det er et apotek i Trondheim man kan bestille det fra, men er usikker på hvilket..
Vi hadde prøvd i 11 mnd uten hell, men prøvte babyklister i mnd nr 12 og ble gravidjeg er sikker på at det var det som fikk frøet festet!
![]()