Babyklister?

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hei!

Er det noen som har erfaring med babyklister? Tenkte det skader ikke å prøve alt denne gangen... :)

Jeg har prøvd det denne gangen. Er gravid, men nå hadde jeg også scratching før denne runden, så jeg kan jo ikke si sikkert at babyklister hjalp, men ble gravid forrige gang også. (Da mistet jeg i kjemisk). Absolutt verdt å prøve:)

Jeg brukte det før vi begynte med ivf behandling. . Ingen hell...

Men tar 10 dråper nå 3 ganger daglig..
Kan iallefall ikke skade :):)

Jeg kjøpte det på nett :)

Jeg kjøpte det på helsehelse.dk, men får ikke den nettsiden til å fungere lenger...

Jeg kjøpte det på helsehelse.dk, men får ikke den nettsiden til å fungere lenger...

Jepp, den kjøpte jeg fra også..
Virker den ikke? Er det pga de nye duste reglene til Norge som trådte i kraft nå??

Fant siden og fikk søkt på fructus femina, men kom ikke videre inn på selve produktet :/

Sender kun til Danmark o_O

Søren :/
Da må det vel være noe duste Norge har sørget for da :/ ble jo brått ulovlig dette med å importere vitaminer osv til eget bruk :(

Kunne ikke vært mer enig i det nei!
Her skal man ikke få lov å bestemme over sin egen kropp tydeligvis !
I hvert fall når hele legeindustrien i Norge mener det bare er tull. Så hva er så farlig med at folk tar det da?!?! Typisk Norge ass..

Jeg ble gravid på de to forsøkene jeg brukte babyklister:-) Har lest her inne en gang at det er et apotek i Trondheim man kan bestille det fra, men er usikker på hvilket..

Vi hadde prøvd i 11 mnd uten hell, men prøvte babyklister i mnd nr 12 og ble gravid :) jeg er sikker på at det var det som fikk frøet festet! :)

Back
Topp