Babyklesvask :)

Starter etter neste helg:)

Må vente til vi har fått stellekommoden i hus, så jeg har en plass å legge de rene klærne :)

Vasker dere alt? Trekk på ny bilstol, vogn, selve dynen? (Er ny i gamet :P )

Jeg tenker ta det når det er veldig lite klesvask som skal tas ^^ tenkte vaske alt fra nufødt og opp til str 80 som storebror har så jeg er sikker på at alt er rent å pent når det skal brukes ! ^^

Vasker dere alt? Trekk på ny bilstol, vogn, selve dynen? (Er ny i gamet :p )

Hadde ikke vaska det om det var nytt nei! :) men kjøpte setet av ei venninne, og vil vaske det før vi tar det i bruk :) dyne skal vi bruke etter storebror, så den blir også vaska. Hadde vi kjøpt ny dyne, hadde jeg bare lufta den før bruk..

Her begynner jeg å vaske når vi har fått opp garderoben til nurket☺. Synes der blir feil å vaske det for å så legge det i poser igjen.

Da har jeg fått vasket de første klærna jeg skal ta med til sykehuset :D strøk de like så godt jeg fordi jeg synes de var litt krøllete, blir vel de uansett i bagen! Men da har jeg iallefall gjort mitt!! - synes det er greit å få unna den delen siden vi er i full gang med oppussing og flytting nå i september - greit å ha alt på stell til da!

Jeg har begynt å vaske og legge i kommoden hennes :)

Vasker dere alt? Trekk på ny bilstol, vogn, selve dynen? (Er ny i gamet :P )
Nei:P mulig jeg ikke er så nøye på det som de fleste andre. Jeg vasker klær (både nytt og det vi har fra før) og sengetøy og slikt. Mulig jeg vasker trekket til bilstolen, men syns ikke huske det ser så galt ut etter guttungen:P madrass blir ny og det blir dyna og så det vaskes ikke. Ikke vogna heller, der blir baby liggende på saueskinn så er jo ikke i kontakt med vogna engang. Tenker det er viktigst med det som er inntil huden på baby kanskje? Og det som er møkkete selvsagt.

Etter høstferien. Det blir kos, men må gjøre om på en del ting for å få d til. Lillebror må ut av stellekommoden og inn på rommet etc. Har lux problem med myyye klær. Skal gi bort endel. Lei av proppfulle skap og skuffer. 130 bodyer i str 0-3 Mnd talte jeg sist!!

Skal begynne så smått til uka, har fått kjøpt kommoden vi skulle ha til babyklær, så nå er det bare begynne å vaske klær og få ting på plass :D skal kose meg med det vet jeg...

Nå er det meste klart faktisk :-) litt rastløs bare, hehe. Babynestet er I vaskemaskinen nå;-) sengetøy, gulpekluter og klær er vaska. Følte for å utnytte finværet og den gode klestørken før høsten kommer, og alt må tørkes inne;-)

Kjenner jeg fikk litt høy puls av denne tråden.. Liksom ingenting på stell her .. har ett par bodyer og bukser i 50 og 56. that`s it! :wideyed: Men skal nok ikke vaske klær, dyner osv før i oktober tenker jeg.

Kjenner jeg fikk litt høy puls av denne tråden.. Liksom ingenting på stell her .. har ett par bodyer og bukser i 50 og 56. that`s it! :wideyed: Men skal nok ikke vaske klær, dyner osv før i oktober tenker jeg.

Hehe, du er ikke alene om det! Vi har et par plagg i str 62, og noe arvegods som ikke er sortert (bare vasket)..... Så jeg har veldig dårlig oversikt over hva vi trenger! Bør vel prøve å finne en kommode til barnerommet snart, kanskje litt lettere å komme i orden da...

Hehe, du er ikke alene om det! Vi har et par plagg i str 62, og noe arvegods som ikke er sortert (bare vasket)..... Så jeg har veldig dårlig oversikt over hva vi trenger! Bør vel prøve å finne en kommode til barnerommet snart, kanskje litt lettere å komme i orden da...

Back
Topp