Hvor kjøper dere babyklær? Syntes det er lite fine babyklær til gutter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt noe brukt i det som manglet, etter å ha sortert ut det jeg kunne fra jenta mi sine klær.
Også har jeg kjøpt noen fine, søte nye klær og hentesett til nye gutten min. Jeg trålet nettbutikker som Zalando, polarn og Pyret og lindex for litt glade gutteklær.
Jeg har ikke økonomi til de dyre merkeklærne som finnes der ute.
personlig synes jeg det er mørke triste farger og alt for mye monster, dinosaurer og kjøretøy for små guttebabyer. Pappas tøffing, mamas little man. Skal bare være tøft og røft. Hvorfor kan ikke de også få ha søte plagg? Iallefall til de selv får interessen for biler og monster etc.
Jeg kjørte samme oppfatning med jenta mi, fargeglade klær og en del unisex. Rosa klær var det svigermor som forsynte oss med.
Lykke til!
hentsett
Vis vedlegget 351241
Glemte å nevne NameIt De har mye fint syns jeg!Venter også en liten gutt og har en jente fra før - merker enorm forskjell i utvalget av klær! Har ikke tenkt så mye på det før, men det er lite til gutter sammenlignet med til jenter..
Jeg har kjøpt en del fra Wheat Syns de har fine klassiske klær i god kvalitet og fin passform. Marmar har også mye fint.
Ellers er jeg glad i Hust&Claire og Joha som har både deilig bambus og god ull.
Av kjedebutikkene liker jeg best Newbie fra Kappahl, og finner innimellom noe på Lindex (men de syns jeg ofte er store i størrelsen). H&m syns jeg tåler lite og at tøyet kan bli stivt, og Cubus har veldig rar passform.
Til mellomlag er Lillelam favoritten her
Til 2åringen bruker vi en del fra Gullkorn Design, men har ikke erfaring med å bruke det til helt små. Men de har veldig gode klær.
Reflex fra Barnas Hus har jeg veldig dårlig erfaring med og kommer ikke til å kjøpe noe derfra. Både bambus og ull er veldig tynne i stoffet og ingen av klærne derfra har overlevd normal bruk og vask hos oss (sliter ikke klær ellers).
Syntes det flyter over av nydelige jente klær, jeg har en jente fra før av, syntes det var/er så lett å kjøpte fine jenteklær! Nå går jeg innom nameit stadig for å se om de får inn noe nytt, på Lindex føler jeg at jeg har kjøpt det som er fint, men føler det er sjeldent seg kommer noe nytt derJeg har handlet litt på bonprix.
Synes de har mye fint. Nå har jeg en jente bebis i magen og jeg liker godt rosa og lilla så jeg sliter heller med å ikke ta med meg alt hjem. Så et minni mus sett i dag som jeg muligens må kjøpe til uka
Jeg var innom hm i dag og syns de har mye fint, men syns de bodyene med mønster og figurer på ser så smale ut. De er synlig smalere enn de som er helt hvite.
Dette er første barnet vårt og ingen av oss har barn fra før. Så det er mulig at det bare er at vi ikke helt har troa på at hun kommer til å være så liten og tynn