Babyklær

Så fint:) kjøper nok ikke noe før etter oul. Har så masse etter guttungen så hvis det blir en gutt til trenger vi ikke så mye klær:) men gøy å unne seg litt babyshopping:D

Så fint:) kjøper nok ikke noe før etter oul. Har så masse etter guttungen så hvis det blir en gutt til trenger vi ikke så mye klær:) men gøy å unne seg litt babyshopping:D
Ja, synes det var kjempefint. For vår del er det første barnet.

Kjøper ingenting før etter oul. Har både gutt og jente fra før, så har egentlig nok klær. Men må kjøpe litt nytt og :) Dessuten blir sesongen noe feil i forhold til de andre denne gang.

Har ikke kjøpt noe ennå, men det kommer til å gå i ulltøy så lenge det er kaldvær. Har en del tøy fra første som ikke bare er rosa sommerkjoler. :) men noe blir det nok. Tenkte kanskje å ha babyshower så skal ikke kjøpe for mye av slikt ennå.

Kjøper ingen ting før jeg vet kjønn! Har et helt lass etter storebror så blir det gutt kommer jeg billig ut av det ;)

Herlige små klær! <3

Kjøper ikke noe selv før etter OUL tror jeg. Mulig vi kjøper en liten ting etter neste ul om 3 uker :)

Jeg har ikke turt å kjøpe noe enda. For tenkte at da er det enda verre om jeg mister. Men er 11 uker imorgen. Så tror kanskje dette vil gå bra ☺

Har fått beskjed av gubben at jeg får vente litt (er forsåvidt litt enig i den) :-P skal ta ned klærne til storebror etter ul om 10 dager og plukke ut det nøytrale å se hva som trengs :-)

Synes det er altfor tidlig å kjøpe noe for min del, så kommer nok til å vente til etter uke 20 hvertfall :)

Venter nok til etter ordinær ul når vi vet kjønn. Har to gutter fra før så blir det en gutt til tror jeg nesten ikke vi trenger noe klær, men kommer til å kjøpe litt rosa om det blir jente :) Med eldste kjøpte jeg en sparkebukse samme dag jeg fikk positiv test, måtte bare :)

Back
Topp