Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt en en body, en bukse og en lue i ull pluss en litt tykkere ulldress måtte kjøpe noe etter OUL, også var ulldressen på halv pris når vi var på barnas hus for å kjøpe noe til 2åringen for en liten stund siden
Trenger egentlig ikke så mye så kommer nok ikke til å kjøpe mye klær til han
Jeg har kjøpt en del og fått en del. Dette er første barnebarn for mine foreldre, så mormor har gått litt amok
Jeg finner egentlig kun ting som er på salg, og kjøper i allslags størrelser Blir av og til rørt til tårer når jeg går å kikker og gleder meg til lille tulla kommer
Jeg har kjøpt bodyer, strømpiser, nattpysjer, 2 kjoler, strikka ulldresser...
Mormor har kjøpt inn bodyer og pysjer og fått strikka 2 dåpskjoler...
Og farmor har handla to bæreposer med klær+ vinterdresser til neste vinter
Formen begynner å bli litt dårligere nå så må snart få en oversikt over hva jeg må supplere med før jeg ikke orker å gå ut av døra mer!
Er mest i 50, litt mindre i 56 og noe i 62...
Jeg hadde en slik til førstemann og brukte den hele tiden når vi var ute på trilletur (han er født i november), under hadde han body og strømpebukse... http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Pro...02620trine%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=listeråh det har jeg lurt litt på; på sånne innkjøpslister står det gjerne oppført "utedress". jeg vil jo ikke tro babyen trenger type reimadress med det første, men det er kanskje sånn ulldress de tenker på? Når bruker du den?
Imponerende, du er virkelig i rute!
Jeg hadde en slik til førstemann og brukte den hele tiden når vi var ute på trilletur (han er født i november), under hadde han body og strømpebukse... http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-212696.aspx?Catalog=SparBase&ProductID=212696&VariantID=120490165&ColorOnly=1¶ms=fh_view_size=100&fh_secondid=p212696&fh_lister_pos=20&fh_location=%2f%2fcatalog01%2fnb_NO%2fcategories%3c%7bcatalog01_c3007%7d%2fbasebrand%3e%7btom202620trine%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister
Tidenes lengste link....De selger tilsvarende på Nøstebarn men de er vel en del dyrere.
Jeg hadde en slik til førstemann og brukte den hele tiden når vi var ute på trilletur (han er født i november), under hadde han body og strømpebukse... http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-212696.aspx?Catalog=SparBase&ProductID=212696&VariantID=120490165&ColorOnly=1¶ms=fh_view_size=100&fh_secondid=p212696&fh_lister_pos=20&fh_location=%2f%2fcatalog01%2fnb_NO%2fcategories%3c%7bcatalog01_c3007%7d%2fbasebrand%3e%7btom202620trine%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister
Tidenes lengste link....De selger tilsvarende på Nøstebarn men de er vel en del dyrere.
Vi har jo alt etter storebror, men måtte kjøpe ett symbolsk plagg etter oul kjøpte i str 62! Var på halv pris i tillegg
Vis vedlegget 26411
Så søt! Dere som har barn fra før har jo mer erfaring med hva man faktisk får bruk for også.. Kjenner jeg står i fare for å kjøpe masse søtt, rosa tøy som sikkert aldri kommer til å bli brukt..
Helt enig! Har ikke kjøpt et eneste plagg til full pris. Det var så mye salg mange steder i sommer at jeg fikk masse plagg til 10 -30 NOK. Veldig fornøyd!Så får prøve å være litt økonomisk