Babyklær og utstyr

Har det meste av klær hvis det blir gutt da storebror også er vintergutt :Heartblueblir det jente kjøper jeg nok noe nytt, men det meste kan jeg selvfølgelig bruke om igjen. Må også ha ny base til bilstol også har jeg veldig lyst på ny vippestol. Kjøpte en rimelig sist som ikke var noe tess!
 
Har det meste av klær hvis det blir gutt da storebror også er vintergutt :Heartblueblir det jente kjøper jeg nok noe nytt, men det meste kan jeg selvfølgelig bruke om igjen. Må også ha ny base til bilstol også har jeg veldig lyst på ny vippestol. Kjøpte en rimelig sist som ikke var noe tess!
Vi kjøpte BabyBjørn vippestol og ja, den er dyr… men den var VEL verdt pengene hos oss. Den ble brukt MASSE!
Kan sikkert også finne brukte på finn.no som fremdeles er fin dersom dere ikke ønsker eller har mulighet til å kjøpe ny :happy:
 
Vi kjøpte BabyBjørn vippestol og ja, den er dyr… men den var VEL verdt pengene hos oss. Den ble brukt MASSE!
Kan sikkert også finne brukte på finn.no som fremdeles er fin dersom dere ikke ønsker eller har mulighet til å kjøpe ny :happy:
Ja, vi tenkte å titte på Finn. Blir absolutt babybjørn denne gangen!
 
Blir nok å vente til jeg nærmer meg 3 trimester før jeg kjøper noe. Men må vertfall ha ny bilstol,om det blir en jente så må jeg kjøpe nye klær da. Ellers så har jeg alt babyen trenger. Valgte å ikke gi bort eller selge noe etter lillemann siden vi ønsket en til :happy:
 
Det som mangler er: bedsidecrib/seng, babygym, vippestol, tripp trapp-stol med nyfødt sete, lyst på stellesekk denne gang, bæretøy, en til base til bilstol/evnt nytt bilsete til storebror, babynest med hard underflate så det er lett å flytte på baby uten at den våkner, også har jeg veldig lyst på en moon boon hengevugge da alle mine har vært klistremerke-babyer, så kanskje jeg hadde fått hendene fri bittelitt til å gjøre et eller annet :hilarious: også har vi solgt alle babyleker, så det må nok også plass. Hva vi har: klær uansett kjønn, vogn, vognposer, stellebord, bilsete. Tenker å kjøpe mye brukt + arve en del :)
 
Back
Topp