babyklær og sånt...

kittmus

Flørter med forumet
Er det noen som allerede har begynt med kles innkjøp ogsånt? Jeg har kjøpt kjempe masse babyklær... har to store plastikk bokser med nye klær, sokker, luer osv... føler jo egentlig dette er litt tidlig enda men klarer liksom ikke å la være... he he. jeg jobber også da på lindex så går jo oppi baby klær hele dagen...

Kjøpt 3 plagg. Alt på tilbud. Kjøpt nå og da. Iom at jeg har kjent liv og hørt hjerte så får en håpe det er trygt å kjøpe. Greit å fordele innkjøpene litt utover også. Har i tillegg endel tøy fra da jeg var liten som skal brukes.

Har lagt ut bilde av det jeg har kjøpt i utstyrsbildetråden:)

Jeg forstår veldig godt at du har handlet siden du jobber på klesbutikk!! Selv regner jeg med at pengene sitter løst hvis vi får vite kjønn neste fredag [;)] Er jo så gøy å handle, og man vil gjerne samle sammen alt man trenger, og det er jo så mye!! [:)]

Rugesola

handlet noe og tror ikke jeg kommer til å handle så mye mere før den er her...trenger vel noen korterma bodyer og noen strømpebukser...å hvis ungen blir liten må sambo ut å shoppe mens jeg er på sykehuset for det minste jeg har handlet er 56 og kommer ikke til å kjøpe noe mindre...

Har ikke kjøpt noe enda jeg (men har fått et par plagg). Trodde jeg skulle bli helt shoppegal, men jeg går til med at alt jeg evt skal kjøpe må være så gjennomtenkt og skikkelig... Kan liksom ikke bare gå å kjøpe inn masse greier på måfå, det må være rette str til riktig årstid osv, og jeg har ikke lyst å ende opp med en hel haug med klær som ikke blir brukt... Det kommer seg nok når vi får vite kjønnene, er ikke så veldig mye spennende i nøytrale farger [:)]
Utstyr, derimot, har jeg veldig lyst til å handle, men venter til etter UL. Tenker da på vogn, vippestoler, møbler til rommet osv.

Har ikke kjøpt ett eneste plagg ennå.
Men har fått en stor pose med hvite + litt jenteklær. Så har fordelt det, får kanskje vite kjønn om 2 dager :)

Er det gutt har vi jo alt av klær, blir det jente har vi kun litt nøytralt.

5 bodyer og 2 bukser [:)]
Kommer nok ikke til å handle så mye...
De to eldste lå oftest bare i body og strømpebukse når vi var hjemme, så er vel litt begrenset hva som trengs... Er jo sommer når de kommer og...

Har ikke handlet noe enda, men har strikket litt.

Er generelt ikke så mye klær vi trenger. Det meste blir nok handlet på Nøstebarn. Elsker silkeull på sommeren da bomkll lett blir klamt. Særlig hvis hun i magen er like varm som storebror.

he he er visst bare jeg som har shoppet mye da:) ja ja, har kjøpt i forskjellige strl og tenkt litt på årstider osv... selvom det ikke er like lett siden de vokser ganske ulikt:) men er jo min første og er sååå mye søte klær:) skal også få kjøpe seng, vogn og stellebord av en venninne, men verken hun eller jeg har noe hast med å få det ut/i hus, men er jo godt å vite:)

Jeg klarer ikke holde meg når jeg går i en butikk og finner babytøy [;)] Samboeren har begynt å dra meg ut! hehe.. har kjøpt litt, men ikke for mye.. Vi skal ikke vite kjønn, så det begrenser ting litt.. Men skjønner deg godt! Er så gøy å kjøpe babyklœr [:)]

ORIGINAL: jul_kit

he he er visst bare jeg som har shoppet mye da:) ja ja, har kjøpt i forskjellige strl og tenkt litt på årstider osv... selvom det ikke er like lett siden de vokser ganske ulikt:) men er jo min første og er sååå mye søte klær:) skal også få kjøpe seng, vogn og stellebord av en venninne, men verken hun eller jeg har noe hast med å få det ut/i hus, men er jo godt å vite:)

Bare ett lite tips som jeg fikk av en venninne.. husk at det vil alltid komme nye klœr i butikkene.. Kjøper du for mye nå, så sitter du helt sikkert igjen med klœr du aldri får brukt, for da har du funnet nye ting som er fine også [;)]
Dette er min første gang også, så skjønner helt hvodan du har det! [:)]

Ja hadde jeg jobba i klesbutikk med barneklær så hadde nok jeg også handla litt.....

Men jeg HATER å shoppe...er det verste jeg vet. Syns det er helt grusomt å gå rundt på senteret, og enda mer grusomt å handle.
Men cafè besøk og sånt syns jeg er veldig veldig greit [:D]

Frykter egentlig at jeg ikke kommer til å klare å handle inn alt jeg trenger før baby'n kommer...

ja er jo litt redd for at jeg ikke får brukt de engang, og da er det jo litt bortkastet:) he he. men har gitt meg selv litt kjøpeforbud en stund fremover nå så får vi se hvordan det går:) typen bare ler av meg han... he he

kjøpt 3 små plagg på salg etter jeg fant ut det var en gutt.
frister ikke å shoppe klær. jeg liker ikke shopping og det er enda værre når jeg er gravid siden jeb besvimer så snart jeg anstrenger meg.
på den måten skulle jeg nesten ønske det var en jente så jeg slapp å shoppe.

Har kjøpt 2 sjiraff pysjer i gul[:)] vet ikke kjønnet enda, så har heller ikke kjøpt så mye. Men enten jeg får jente eller gutt så har jeg klær fra før, men kommer til å kjøpe en del for det[:)] Men det blir nok litt etter litt fram til termin[:)]

ORIGINAL: Kattepus84

Ja hadde jeg jobba i klesbutikk med barneklær så hadde nok jeg også handla litt.....

Men jeg HATER å shoppe...er det verste jeg vet. Syns det er helt grusomt å gå rundt på senteret, og enda mer grusomt å handle.
Men cafè besøk og sånt syns jeg er veldig veldig greit [:D]

Frykter egentlig at jeg ikke kommer til å klare å handle inn alt jeg trenger før baby'n kommer...

Vi har begynt å skrive en liste vi som henger på kjøkkenet, etterhvert som vi kommer på ting Vi trenger skriver vi det opp, og stryker det vi har kjøpt:)
Hvis du har fått graviditets/svngerskapsboken av legen,så står det der hva en trenger den første tiden osv. Ta en titt på den!

Jeg venter nok til jeg har vært på ul, så jeg vet hva det blir![:)] Men da regner jeg med at det blir litt kjøp ja![;)]

jeg kjøpte en boddy med en gang jeg ble gravid:) (etter at jeg hadde sett hjertet slå) så har jeg fått ett sett av min søster (som gleder seg noe veldig) og moren min da, hun har handlet inn noen små ting, trur ikke de klarer å vente [:D] men alt er kjønnsnøytralt da, siden jeg ikke vett kjønn enda. Sambo kjøpte også en skjorte som er maken til hans, mente både gutt og jente kunne ha den[:)]

Har bare kjøpt 2stk ku-pysjamaser fra H&M fordi de var så innmari søte[:D]

Back
Topp