babyklær og sånt...

ORIGINAL: jcecilie

Har kjøpt 2 sjiraff pysjer i gul[:)] vet ikke kjønnet enda, så har heller ikke kjøpt så mye. Men enten jeg får jente eller gutt så har jeg klær fra før, men kommer til å kjøpe en del for det[:)] Men det blir nok litt etter litt fram til termin[:)]

hihi, de har jeg kjøpt også [:D]

ORIGINAL: MrsQuattro

ORIGINAL: Kattepus84

Ja hadde jeg jobba i klesbutikk med barneklær så hadde nok jeg også handla litt.....

Men jeg HATER å shoppe...er det verste jeg vet. Syns det er helt grusomt å gå rundt på senteret, og enda mer grusomt å handle.
Men cafè besøk og sånt syns jeg er veldig veldig greit [:D]

Frykter egentlig at jeg ikke kommer til å klare å handle inn alt jeg trenger før baby'n kommer...

Vi har begynt å skrive en liste vi som henger på kjøkkenet, etterhvert som vi kommer på ting Vi trenger skriver vi det opp, og stryker det vi har kjøpt:)
Hvis du har fått graviditets/svngerskapsboken av legen,så står det der hva en trenger den første tiden osv. Ta en titt på den!

Aaaah, ingen dum ide [:D] takk for tipset[:D]

kjøpte masse sist til tvillingene også har jeg arvet en del så her er ikke noe kjøpt inn denne gangen enda nei..

ORIGINAL: trollfrøken

ORIGINAL: jcecilie

Har kjøpt 2 sjiraff pysjer i gul[:)] vet ikke kjønnet enda, så har heller ikke kjøpt så mye. Men enten jeg får jente eller gutt så har jeg klær fra før, men kommer til å kjøpe en del for det[:)] Men det blir nok litt etter litt fram til termin[:)]

hihi, de har jeg kjøpt også [:D]

[:)] De var så skjønne så bare måte ha de pysjene[:)]

Har kjøpt 2 plagg på salg:) kommer nok t å kikke på salg framover å plukke litt etter litt nøytralt :) er jo så gøy!! Etter babyen er født blir det prins/ prinsesse shoppinguten å se på pris :)[:)]

Vi skal på UL nr 2 på tirsdag, og om alt er vel da så er planen å kjøpe en ting til babyen. Men tror det fort kommer mer etter det... [;)]

har kjøpt ei bukse,2 bodyer,strømpebukse og mummi-sokker:)
av utstyr har eg det meste.. mangler bare vogn,dyne og stellematte til å ha på stellebordet:)
kjøpte ny baby-gym for noen dager siden:)kjempefin!!

Kjøpte første bodyen da jeg var nesten 12 uker på vei[:)]
Svigermor har kjøpt en eske hvor hun har begynt å samle på babyting hun kjøper etter hvert, så skal vi få hele esken når den er full[8D]
Så da vil jo ikke vi være noe dårligere og har derfor vært å handlet inn litt babytøy i nøytrale farger[:)]

Skal på UL på fredag og håper vi får vite kjønnet sånn at så vi får kommet litt bedre i gang med shoppingen... jeg tenker litt at ettersom bekkenløsningen begynner å bli plagsom allerede og jeg hele tiden glemmer meg bort når d gjelder å følge fysios råd, så bør jeg vel nesten få gjort unna en del før det ender med at jeg ikke får vært med på shoppingen selv!

Vi har kjøpt vogn (blitt spandert på av svigers) og bilsete i Sverige, så dette er faktisk i boks da[:)]

Back
Topp