Babyklær i mai?

evupapa8.jpg
Den var søt :)

Skal dere ha poser i vogna også? Syntes dette høres så varmt ut:-p Jeg skjønner jo at vi må se ann temperaturene, men ser dere for dere å trille rundt med ull og pose i mai??:-p Slik jeg gjorde i februar forige gang:-p

Skal dere ha poser i vogna også? Syntes dette høres så varmt ut:-p Jeg skjønner jo at vi må se ann temperaturene, men ser dere for dere å trille rundt med ull og pose i mai??:-p Slik jeg gjorde i februar forige gang:-p

Har ingen erfaring, men såg for meg pose eller dyne og saueskinnet i vognen til vinteren.

Her blir det nok lammeskinn i vogna og ellers bomull. (Og teppe/dyne)
Her i huset har vi aldri brukt ull :)

Hva skal vi beregne av yttertøy? En slik tynn overall-type jakke..? Eller et sett med bukse/jakke i ull?

Jeg tenkte også lammeskinn i bunn, og event dyne og eller tepper:-)

Jeg har kjøpt inn tynne klær og hvis det blir kaldt så kjøper jeg ull ol. når problemet dukker opp

Spørst når terminen er det? Min knert kommer høyst sannsynlig i april så da tenker jeg det kan være ganske kaldt enda. Jeg tenker og kjøpe tynn ull uansett fordi det regulerer kroppstemperaturen og behøver ikke være varmt slik som man tror .. .:)

Min kommer også i april og jeg har tenkt å bruke pose den første tiden. Går over til dundyne og lammeskinn, og når sommeren kommer blir det pledd. Sommeren i Norge er så ustabil at man må ta det som det kommer. Det er store forskjeller på hvor man bor og. Her i midt-Norge kan det være kalde dager midt på sommeren.

Back
Topp