Babyhåp

Masse lykke til imorra.

Hvordan gikk det i dag, tenker på deg. Jeg håper du er ruger nå

Jeg er ruger på et perfekt firedelt egg, og har et på frys...[:D]

Det var jo flott da, kunne ikke gått bedre nå, så nå er det påtide at du gir oss en positiv test om 2 uker, lykke til med rugingen, husk å rug skikkelig nå da ikke noe juks, he he...

Jeg er litt dårlig pga. overstimulering, og må selfølgelig klage til sambo, og han sier :"jaja, så lenge sjefen har det bra, så..." Han skrudde opp varmepumpa, så sjefen ikke skulle fryse..  (sjefen er visst ikke meg[8|]) Kan ikke annet enn å feste seg, denne sjefen[:)]

endelig hørte vi i fra deg, ble bekymret for deg eg no[&:][:D]

men så vanvittig flott å høre då[:D] gratulerer så kjempe masse[:D]
håper dagene går fort for deg no framover[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Jeg er litt dårlig pga. overstimulering, og må selfølgelig klage til sambo, og han sier :"jaja, så lenge sjefen har det bra, så..." Han skrudde opp varmepumpa, så sjefen ikke skulle fryse..  (sjefen er visst ikke meg[8|]) Kan ikke annet enn å feste seg, denne sjefen[:)]

hehehe, så god han e[:D] nett som samboer sa her første dagen som ruger: jaja,dere tre får gå å se hotel sæser og kose dokkar

Gratulerer så mye som ruger babyhåp[:D]
Satser på at sjefen klyper seg fast i 8,5 måned til[:)][;)]

Hehe, Sambo er bare best[:D]
No skal me ut en tur, til noen venner[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Jeg er ruger på et perfekt firedelt egg, og har et på frys...[:D]

akkurat slik som meg det babyhåp.
fikk ut 10, 3 befrukta, og 2 gode på innsettingsdagen.
sorry er litt treig med å svare, men har vært så vidt noen snarturer innom i det siste dagene.
lykke til som ruger snuppa, dette blir moro.!!

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Muppa

YES !!! Så bra babyhåp, endelig er du ruger også, såååå glad på dine vegne ! [:D]

Back
Topp