Babyhåp

Dette var jo kjempebra da, venter spent på fortsetteslen i mogen, det er en spenendes dag det. Krysser fingrene for at de fleste blir befruktet, lykke til med jakten på gullegget.

Eh...litt synd at du ikke kan plukke ut gullegget selv, he he.....men det hadde kanskje blitt mye tull ut av det om vi vanlige prøvere skulle finne på å gjøre det. Nei nå tuller jeg noe aldeles forferdelig[:o]

ORIGINAL: Babyhåp

Det gikk superfint! Det var ikke noe vondt, ikke nå heller[:D] (men har kanskje dop i meg enda, er dødskvalm[:'(])
Fikk ut 14 egg, og da tok de ikke alle de små follikene[:D] Så fornøyd[:D]
Var kanskje litt overstimulert..
Sambo var med under uttaket...
Nei, dette var ingenting å grue seg til[:D]

så flott at det gikk den veien for deg,uten smerter foreløbig[:D] grattis med alle 14 eggene,håper alle sammen blir kjempe flotte[:D]

tusen takk, alle[:D]
superwoman er bare litt øm når jeg presser på magen, og så er jeg fortsatt superkvalm[:'(]

ORIGINAL: twinanne

Dette var jo kjempebra da, venter spent på fortsetteslen i mogen, det er en spenendes dag det. Krysser fingrene for at de fleste blir befruktet, lykke til med jakten på gullegget.

Eh...litt synd at du ikke kan plukke ut gullegget selv, he he.....men det hadde kanskje blitt mye tull ut av det om vi vanlige prøvere skulle finne på å gjøre det. Nei nå tuller jeg noe aldeles forferdelig[:o]

Jepp, men det er gøy fordet om[:D]

så bra med 14 egg,jeg håper også at alle blir befrukta og at det blir en baby på deg[;)]
krysser fingrene[:)]

Å håper alt går bra nå framover, som det har gjort til nå[:)]

Åååå, 3 timer igjen til jeg kan ringe lab-en[&:] Gru-gleder meg[:)]
Mest fantastiske ville vært om de sa at 14 egg var befruktet[:D] Men,det tør jeg ikke håpe på[&:]

Åååå, 3 timer igjen til jeg kan ringe lab-en[&:] Gru-gleder meg[:)]
Mest fantastiske ville vært om de sa at 14 egg var befruktet[:D] Men,det tør jeg ikke håpe på[&:]

gleder meg til resultatet[:D]
eg kunne ringe til klinikken etter kl ti,men eg slapp, for de ringte meg kl 9[:D] 
men det er heeeeeeeeeeeelt pyton å vente på slikt,nervepirrende faktisk

men kossen e formen din?

Er litt øm i magen når jeg beveger meg, og småkvalm... [:'(]
Ellers fin, har ikke blødd eller noe...
Ja, det er på grensen til sadistisk nervepirrende dette her[&:]

Litt skuffet nå, ble bare 2 befruktede egg[:(] De på lab-en visste ikke hvorfor, med alle de 14 eggene, hadde de forventet iallefall 7 befruktede[:(]

Litt skuffet nå, ble bare 2 befruktede egg[:(] De på lab-en visste ikke hvorfor, med alle de 14 eggene, hadde de forventet iallefall 7 befruktede[:(]

ååååå snuppa da[:(] off,skjønner deg så sinnsykt godt[:(]
men du? vet at dette sikkert ikke hjelper så masse no,men dette kan være gulleggene vett du.

eg sender deg en kjempe stor klem snuppa

ORIGINAL: VilSåGjerne

ååååå snuppa da[:(] off,skjønner deg så sinnsykt godt[:(]
men du? vet at dette sikkert ikke hjelper så masse no,men dette kan være gulleggene vett du.

eg sender deg en kjempe stor klem snuppa

Signerer denne. Stor klem.

Tusen takk jenter[:)]
Nå sitter jeg å håper de vil dele seg skikkelig[:)]

Tusen takk jenter[:)]
Nå sitter jeg å håper de vil dele seg skikkelig[:)]

Tenker de blir skikkelig flotte jeg, forstår godt at du er skuffet men du skal jo bare sette inn et da, men jeg forstår tanken med at det hadde vært greit med et dusin i fryseren også.

Huff så dumt at det ikke ble fler enn to befrukta egg. Men man trenger jo bare ett som sitter fast.... [:)]

ORIGINAL: Muppa

Huff da vennen, så leit det ikke ble flere egg, men satser alt på at dette er gullegga som vil dele seg perfekt!!!!!!!

krysser fingra for deg[:)][:)]
håper at de er gullegget...skjønner du er skuffa,men det er enda håp,jeg vil at du skal lykkes[:)][:)]

ønsker deg av hele mitt hjerte lykke til i morgen snuppa

Back
Topp